you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 January 2010

al fatihah

kak nana me n my mum
08 raya
last pix gn mama :(


awne genap 2 taun mama pergi..humm..kinda sad,mmg la sedeyh xkan suke plak..at first mmg ssh na trime but lame2 kitwg 3 beradik try to accept the faith..kami da bley trime..cume kadang2 wnduuuuu..aku rase yg paling trase gn kehilangan mama ne knana laa.sbb dy yg pling dkat gn mama n aku lak yg paling manje..hee! tp kbaby even da kawen pun aku tawu dy still sedeyh..cume kbaby tuh pattern laen sket..jnis yg tade pasaan,tasuke tunjuk pe yg dy rase..bnci taw!huhu
ermm actually pas mama pergi mcm ade hikmah taw..mcm kitwg 3 beradik maken close..kak nana n kak baby pun maken rapat cume gn abg yan je kdag2 kitwg tachg but so far oke laa..hmm i mishh her !lg2 pas kejadian awto..kjadian ape erk ??Ade laa,tlalu private utk dikongsi bsame..humm..aku salu takot tw skag,idk y..ouh ya,taun ne aku ta pegi lg kubur mama..kubur mama jao,kat kampung,kat perak..yg salu g kbaby jela sbb dy salu lek kampung kdag2 knana pun g gak..sedeyh laa,sedeyh sbb ta salu na g kubur mama..but hmm..better ta g kot,if g nty aku cam trauma..takot2 t ...esh ssh na ckp,aku ne pattern laen sket,pasaan kuat la katekan..huhu !
actly bnyak aku na tulis,but actly aku blur..mmg tataw na type pew,tp bnyak bnde na cte sbnrnyerr..hmm !tapew la..im just hoping dat mama sentiase dicucuri rahmat n ditempatkan dikalangan owg2 yg solehah,amiin :(

when i heard dis song,the first thing i remember is my ma (,-_-)...

No comments:

Post a Comment