you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 January 2010

saya anggun,awak pulak ?


td pg pegi daftar kereta,sok da bley pegi kls KPP uh.haduyaii,sok da laa ahad pto kene mangon pg sbb ceramah tuh stat kul8 beb.pehh !tlg la,tlg la jgn memwatkan ary minggu aku terasa seperti pagi isnin yg aku benci.haha.err asl aku bbel2 ne ?haha.sy mmg bgtu klu na tawu..hehe !lps daftar lesen,g bfast gn abah.na tawu,waitress kdai tuh mmg bbudi bhasa beb,aku mintak tisu dr aku dduk order mkn sampai aku blah beb tisu dy ta sampai2,seronok aku tgu an.huhu.dak laki ag sekor tuh pun same.aku mintak tisu sume mcm lupe sgla bgai..gram je en,grr !

uh n ya,i smell sumthg fishy here.ahah !abah n knana.aku pelik !ape sbnrnyer yg dowg cube rasie kan dr aku n sume.td pg mase abh gh syok2 chatting gn akk kat fb,aku masuk bilik na neok abh watpe, then abh cam tekejot twos kalis dy gh chat gn akk,mse dy gh type2 tuh aku curi2 bace pe yg dowg bgosip an,jap g mcm knana na tunang ke bf dy na masok merisik tah aku tataw la.then aku tanye abh 'knana na nikah ke tunang ke ape?'
then abah gn tade pasaan ckp 'tadew pelaa,abah yg na kawen' haha sialan,bapak wa mganjeng en !
aku tataw laa sal 2 beranak uh na berahsie2 sgt,gedik je..tp klu ye akk na tunang asl ta bitau siaa?asl na berahsia??aku kecik aty sial..humm..salu ape2 cte an dy mst cte gn aku,ne na kawen da lupe kat aku ke ??alaa t jadi cam kak baby en !sume da kawen,t aku sswg.maseng2 sebok gn laki mmseng.tasuke taw ! :(

err smlm rmai er yg tanye aku sal lagu kat blog ne..hehe..okok saya bitau ye..lagu ne dinyanyikan oleh rossa bertajuk aty yg ko skaiti.. err sal ayat aku skema ne ??haha..eh smlm kan,ade dak tuh kan,dy kan kne marah gn aku,aku off hp 1 mlm !pto td pg an aku mngon tyto an bepuluh beb mcj sowi dy antar..haha !pdan muke,tau takot!hehe mcm klaka je en dy wat cmtuh,aduyaii..so sweet !haha..next tym klu na pujok owg yg majok dtg uma antar chipsmore taw!hehe..k la,dats all jela kot..ouh n ya !doakan sy ta tertyto mase dgr ceramah sok..haha !pehh 6jam babe wa ssowg lam uh !aishh..k la, bubye readers :)

No comments:

Post a Comment