you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

08 February 2010

terpikir sejenak...

klaka taw klu ade owg tuh na wat baik gn kite sbb dy na jadik kawan kita.tp sbnenyerr dy ta baik mane pun..ahaa !da mcm kite tataw lak niat btol dy tuh yg sbnanyerr..aduuuiii !mcm klaka je,err yg ne bukan pasal mamat pasaan yg name ahmad jasafir arif tuh taw..bdk pasan tuh da bno diri kot pas da bngag tahap maxima !haha..err then,haishh !kusot kan rase bila kite da mcm tanak layan owg tuh tp dy mcm ta paham2,mcm ta reti2 je aku ne mls na layn dy..ayoyo !

seriusly,kjadian mase mlm aku g ss tuh amat memalukan..ee klu aku pkpk balik,bdo siaa aku g bnti tanye dy nape..tp klu sbg kawan,aku mmg ptot la wat cmtuh..tp knape??knape dy na memaki,jerit2 mcm tuh kat tmpat public ??malu taw owg neok !aduii !malu malu !anak sape ne nyah ??haha..ta bek taw..err...aku kusut !na tyto !err baru pas mndi ne..haha !harumm n segar tawu ! :)) bubye

bilik aku selerak,muke aku mmg agak si** so??achai,buley nty kite amek gamba dlm bilik sy jew ??buley kan ??kan ??syg awak..haha ! (gedik) -__-

No comments:

Post a Comment