you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

08 February 2010

utk mamat loser yg bname A.J.A

aduii pasaan !pasaan !ksian sgt gn dak pasaan sowg ne.haishh !spnjg umo idop ko mmg idup sndr dan salu merasa tekanan serta stress ke er ?! hahah !maap tlalu kasar kata2 sy ne,tp keperibadian ko,tingah laku kau da serupa mcm psycho freak fuckin desperate person yg na kan perhatian !haa amek ko !ayat ape tuh aku kuarkan !haha..aduii !dy bukan je perasaaan yg teramat malahan juga STALKER ! pity to himm a lott..simpati pun ade..ayoyo !maap,bukan mhine,tp knyataan !klu tanak kene babu gn sy,dun try to carik pasal dgn sy,so easy as dat kan ?tp ko silap,ko maki dgn owg yg salah !

tuh la manusia,ingt dgn care memaki ne bley tunjuk n nampak hebat er ??puii !malu ade laa bodo !ko da bngag bley la ko na maki2 aku..haha !tp maap la,mmg cte btol..tuh yg ko angen n tadapat trime knyataan kan ?ko na ckp aku bajek ?trimas,sumpah aku ta pnah bajek !klu aku bajek,aku jmpe ko tepi2 jln,aku ludah2 je la muke ko,layan ko mcm anjing kat blakang skola aku dlu..haha !tp aku layankan je pale ko,sampai ko kacau mmbe aku pun aku ta esah,saje je na neok kehebatan ko an.haha !lastly,ko pun kene rijek dgn dy !aduii,malu la siaa !ko da aa baru knal owg tuh,ko na push2 dy jadi awek ko ?aduii cermin dlu muke lu r bader !klu ko ta nsem,tp aty ko baik oke la..ne aty ko pun tataw putih ke itam..tp dari care ko tuh,mmg aty ko itam !huii :DD

ckp aku wat cerita ??haha..hadap sgt ke aku na wat cerita pasal ko ???hadap sgt ke aku na becrita pasal ko ??sape ko ???dan sape dri ko na ckp aku camtuh ???tp tape la,aku phamkan..owg da bngag gn kslhn dy sndr mmg cmtuh..bahaha !ko tawu,stiap pkataan yg ko kluarkan yg ko ckp konon2nya ko bbual pkai otak ko yg bjak sgt tuh,10 owg gelakkan blkg ko tawu ?ko tataw en ?meyh aku na bitau..aku gn achai,gelakkan aje dgn pngai ko yg psycho ne taw !agaga..klu cazen aku tuh tau sal ko ne pun,aduii gelak guling2 sampai jto tangga kot dy !tp tape,jgn wsau,aku ta kjam ..haha..aku simpan sume bnde yg ko da wat ! :pp

err aku post entry ne pasal aku na kasik ko sdar sket oke.ko ingt kawan2 lam ms tuh ko bley kutip bsepah2 pto jadik gf ko ke ??sstgh pmpn mgkin la bley trime ko,tp klu pmpn tuh waras dy ta mgkin la trima kot..haha !err ouh ya,bila ko komen mmaki aku,err sumpah aku ta trase sbb aku da tawu ko ne jnis cmner..haha !so aku bgaikan sowe ko tuh mcm lagu2 steve yg da diremixkan oleh steve aoki..haha..ko na mara ke ape ke,ade mother care ??haha !ksiannnnnnnnnnnnnnn..................... !

err agak2 nye sape yerr dak laki ne ??haha..tayah laa bitau sape..klu yg bace tuh trase n mlot dy mmki ckp aku mmcm,silakan mmberi sbrg komen atau ape shje dlm blog ne atau komen je kat ms !haha !sbb ape aku ckp cmtuh ??sbb dy stalker..klu dy bley bace komen achai,ta mustahil klu dy bley bace komen2 aku,blog aku pe sume la..haha !aku ta delete pun dy kat ms..nape ?sbb watper..klu dy reti malu,bia dy sndr yg delete aku..haha !hamik ko bhgian dr aku,next tym jgn cari pasal dgn aku oke !

No comments:

Post a Comment