you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

22 February 2010

waahhh jangan la wat sy mcm ne !


yeha besh td kua shping ,jalan2! ouh sngt seronok,terapi taw.ouh and g neok wayang skali.cte valentines day.haha aku baru na neok an.tp tape la,layankan je kan kpza pale aku ne.and and she buy me a shirt..hehe tq kpza sygg :)

ouh and mase na beli tiket wayang tuh i meet sum1,hee aqilah..nice to meet u babe :)
oke pas neok wayang twos jln2 kat cs tuh,aku ta bley neok baju mmg meroyan so g gak beli baju.haha abes tuh,masuk MNG,but kpza jew la,aku ta..bahaha..pto g padini lak..huwaiiyooh ade mslh taw mase shpg kat c2 !tayah tnye knape aw ape yg penting,moral of da story klu g shpg jgn pkai credit card mak ayah o sape2 jew la..haha! bdo taw..da laa cash ade bape jew,maluuuuu !tp beli gak aku 1 baju,kpza baju,bayar cash.kpza bayar 50$,aku 10$.. -___-
sampai je uma,aku da penat gila..haha !na mampos taw ne..geram je,aku sakit2 kaki lak,da knape tah..huh !and and da upload taw pix mase g waterfall gn achai ,afiq n kpza tuh kat ms..hehe..bila lagi erk baby kite na g PD plak ??hehe

No comments:

Post a Comment