you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 February 2010

tukar angin pulak ye..


hey aku tukar lagu taw kat blog nih.no more steve aoki.haha !saje,sbb mase dgr lagu ne dlm iPOD akk mcm besh and shahdu jew taw,wat aku sedeyh lak !sob2 !err and and rase mcm na tukar layout blog ,na tukar angen.. tp mcm rase mls je na carik !haha.knape tah,ayoooyaii !busan taw,mmbe2 sume keje,bf pun kje..klu siang aku mmg da cam bngag en..huhu !


and td mlm gayut gn dy and tbe2 bley lak tecerita sal mamat yeye yg bajek da bgs sgt tuh.tade niat langsung na ngadu2 ke ape taw.humm and now aku da ta amek port da sal laki tuh.hehe.biakan aje la.mase ym gn ****** td kan, ade ke dy ckp kan aku and afiq mcm taylor swift and taylor lautner lam valentines day tuh taw.haha babih taw !mane ade gile !tp kadang2 je kitwg camtuh ta salu.dy kate smapai naek nyampah neok aku mcm tuh gn afiq.haha !ouhhh man,i miss him damn much :(


eh smlm kan mcm sedeyh taw bila kpza kate 'wani bgs la,ramai yg care psal wani.'
aku mcm ermmm tesentak pulak!err tp kate2 kpza tuh tbe2 wat aku tesedar sumthg la.ta sume owg yg care sal aku tuh, aku jage aty and pasaan dowg..yelaa,baru aku sedar !haha poyo lak..and ade yg ta bdendam gn aku even dlu kan aku suke buli2 dy,but skag dy still na kawan gn aku seikhlas aty dy and bile tym bufday aku dy ta pnah lupe na wish..alalalalaaaa so sweet la dye.haha !bile ingt baru aku rase cam tharu sgt :)


and no matter wat,afiq akmal ttap diaty sy !haha ramai pelik,kitwg baru 10 bulan tp knape cam siyes sgt ?!nty da sambung blaja lg ramai jmpe manusia2 yg lebey hebat.ouh ta mngapa, klu jdoh kami ade,i'Allah la bpnjgn even masing2 da jao smbung blaja nty..klu tade,na wat cmner..but still,our memories will make us selalu m'appreciate this relation.i dun noe,but we just luv each other.and i just cant stop saying bt him everytym i started to tell bt him.haha weird ha ?da..na opp..bye !muahhh :-*

No comments:

Post a Comment