you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

24 March 2010

Al- fatihah..

well smlm ade cerita kan about 1 of my fwens mom gh nazak,then ta lame lps tuh dy mcj ckp ibu dy da meninggal..peh,sedeyh sehh..sumpah sedeyh !tasuke sgt taw situation ne..mmg tasuke !trauma tawu !TRAUMA ! T.R.A.U.M.A = TRAUMA !i feel sory fer da lost and i feel sori fer her too..tp na wat cmner,tiap yg idup mst akan pegi...lumrah kan,tp tuh la..cume kite sndr yg na kene pandai situation ne..myra ajak g uma ayu,bg support kat dy..hmm aku bukan tanak pegi,tp aku ta bley r..ish !ssh na ckp !
aku mmg tanak pegi tempat owg dikebumikan !mmg tanak neok jenazah !tank ! tanak ! tanak !tlg la pham knape..bukan aku saje2,tp kene phm gak pasaan aku !

sory to ayu tadapat pegi uma dy..tp aku tanak sedeyh2 la..tanak ingt bnde lame..hmm !ape pun aku da maafkan dy,tp mcm ssh siaa na lupekan ape yg dy pnah wat kat aku..but sincerely,i'd forgive her and mmg ksian neok dy even aku ta nmpak,tp aku pham laa dy tuh cmne..just hope she will be strong enough to face all dis..

then smlm mama nowa ckp YANIE MENTOR meninggal sbb lungs complication..ksian taw,dy baru gak la kawen and dy ade sowg anak,abt 2 years kot..ksian ank dy mmbsr tanpe dy !sedeyh sgt dgr cte psl owg mngl ne taw..nape tah !aku mmg tasuke........! then mmbe kpd mmbe aku punye mak pun mngl gak smlm.sakit tue if im not mistake..haiyoooohh !innalillahiwainnalillahirajiun..ape pun,diharapkan mereka yg pegi ini ditempatkan dgn owg2 yg soleh, aminn..

da,skag kite stop cte sal sedeyh2 sgale bgai ne..hmm na cte..tp bley ktawe dulu ta ??haha..smlm kan cikgu yg salu anti dak2 pmpn kls aku, (lg2 aku gn fyna) add aku weyh !!bahaha..mcm na ignore,tp mcm ta besh lak en !da cikgu skola..ikotkan aty na ignore je,da r zaman2 skola dlu salu naa na maki2 aku..grr !sialan !haha..jahat sial aku ckp dy sial.eh sial btol !haha..bdo seyh aku,byk naa sial en !haha.
okok,aku  na serius ne..ermm bile aku da app dy,baek lak dy tanye kabar aku ape sume..cewaahh !rindu la tuh kat aku..haha pasan jew !

ta bley blah en,awne lak aku gh chat gn dy..dy da pindah skola seyh,dy skag kat teknik kat perak..katner tah !ta mek port..haha !then dyy tanye sume sal mmbe2 aku..haha ingt ag er dy !aku cte la still cntct and kwn ag gn sume..bese laa,jahat same2 dlu kat skola en,da abes skola pun jhat ttap same2 ag..haha cam yal !bapak ah,ingt ag siaa dlu dy pnah halau aku balik..da r aku baru sampai skola,jap g sbb kan aku t apkai uniform ko-ku dy halau sume dak2 balik en..aku da laa gh blur2,dy bley jerit2 kat muke aku,acam cilake sket ah..ops !termencarot..haha..pto aku pun dgn blur pun,balik jew ah..haha !klaka siaa mase tuh,ramai kot kene halau !

pto dy anti gn dak2 pmpn kls aku,lg2 gn myra,aku and fyna..sbb suke2 pkai baju bngkel lengan pendek,pto pkai tdung ta pkai anak tudung,nmpak rmbt,siap bg ceramah agama aw..pastuh dak2 pmpn kls kitwg jnis ta suke pkai uniform skola.klu bley ary2 pkai baju bgkel and baju sukan,ary jumaat je baru kai uniform..lpas da kene warning baru aa nmpak kdag2 kitwg kai unipom skola,law ta haram !haha tuh pun jap je kitwg yeye kai unipom..
 ish dlu kitwg mmg anti aa gn ckgu uh, klu ary senin kat pehimpunan tuh mst muke dy na kerek..dy gn cikgu auto ag sowg tuh..pe tah name..aku gn fyna salu aa kutok..harap je da pegi haji tp maki2 owg !haha jahat sial mulot kitwg mase skola dlu..mcm2 aa..alaaa wndu zmn skola..sumpah wndu !

wndu na kacau2 teacher Lee,wndu na neok macha gn uda wat lawak..wndu na kutuk2 dak2 asrama,wndu na wat muke kerek gn dak2 teknik,wndu gn posing gn mmbe2 aku kat cermin sbelah kelas auto..pehh !sedeyh siaa,aku da hilang waktu paling bharga lam hidupp..peehh !but sokay,the memories will always with me,ta akan pnah dilupekan :)

kasut yg paling mahal..wawa !

imy all seriusly :(
hee penyibuk !
cabot kelas,tanak masuk bengkel kayu,lepak lam surau pto placing la,men mcj la.
sajak er muke kowg !haha aku pun la ! :DD
i miss this tym..eh baya pun ade..haha

No comments:

Post a Comment