you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 March 2010

maaf,anda didelete dr fren lists sy !huhu

hey hye mowning.awne sy mgon pg sbb adek ksygn,si muncet amer harith kejot sy soh tman dy bfast.ahha gedik jew.so,i had a bowl of koko crunch jew..bley kan ujan lebat,mmg na tyto je rase.hee,tp sy tahan..mlm td tyto awal,sbb bowink sgt kot..then kul bape tah firdaus saruni call.haha,aku da mamai..da mls na bbual2 da,tah ape aku merepek sehh mlm td !haha :D


oke lupekan sume.baru td i'd got a text from AYU SAMSUDDIN saying dat her mother is nazak,hampir mhembuskan nafasnya yg terakhir..err i feel so sory fer dat.bcs dlu i gn ayu tuh use to b a close fren b4..i am just hoping dat mak dy tade pape la dan pergi dgn snang tamaw ssh,sbb ayu ckp mak dy da ssak nafas..esh,ksian seyh,sebak lak.aku yg lebey..even aku ta pnah rase and alami tuh sume but aku pnah siaa rasse khlgn mama..sumpah sedeyh and kuciwa :(


humm okok,ttop cte sal tuh..skag na cte sal fb n ms..last few days aku mmg mendelete owg jew keje.hee !ramai sgt la unknown people.so i just accept mane yg knal or tawu jew.yg mcm mengarot and tah ape,surely akan didelete.so klu tbe2 anda tdak brde dlm frenlist sy,sori yerr !bukan i na bajek hot ke ape,tp owg2 yg suppose blah,mmg ptot didelete,owg2 yg tdak sy minati juga trus didelete !eeyyuuww !tasuke taw..haha..sape tah yg kpoh sgt dok add aku and akk2 aku sgle bgai,da jadik stalker lew pulok !gahh !tade keje lain ke ape ??ksian ek ??huhu.. :pp


ermm awne rase nyerr mcm ta brape na ade mood,sbb tataw la knape.haha !tp happy jew,pesal tah tade mud lak ttbe2..smlm da puas da merayap gn afiq akmal sampai sakit2 bdn ne men ujan smlm..elak aku demam jew kan nty..haha !err and smlm kan pegi skola amek file MPAV tuh kan,na msuk bgkel kayu,ade lak cikgu ayob..perrghhh !wa da bngag beb..haha !ade lak junior2 lam bngkel tuh,lagi aa aku bngag,bkn sbb free hair,tp da sister2 kan,sgan aa gn adek2 !bahaha poyo siaa.tp sgan na mampos taw..da amek file aku trus blah gn afiq akmal :)


A : awak dtg gn sape ne ?
L : err gn ayah sy,nape ek ?
A : ingt na antar awak,dr awto kan sy ckp na antar awk.
L :tape la,sy na cpt ne,next tym oke ?
A : ermm yelaa tuh,dr dulu awk ckp cmtuh !



peeehhh !geli la sial,serabai na mampos !aku ta bley sial !!hahaha..bley lak na taching2 gn aku !pwehh !


eh sesat lak pix aku !haha

No comments:

Post a Comment