you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 March 2010

besyukur jew la..

result da dapat dan result aku ?jeng2 !ahaa..oke la gak..5A,1C,1D,1E.. haha complete kan ?A jew tade..sumpah sedeyh babih ! :(
tape la,redha jew la.bsyukur sudaa..hmm wadah 4A,zul $a,neil 9A lau ta silap aku,fyna 2A.ewah !errmm mickey sy ?hehe..buley la..oke gak la kot..even worse !tuh la,aku soh blaja dlu memen !sebok men bola la pe laa,skag da nyesal en !padan muke kau afiq akmal..hehe..ta bek la..

pas mek result aku g skola mickey lak amek result dy..gahh !skola bukit indah mcm tadika siaa aku neok..hehe..bapak aa meriah buley ?agaga..err and and afta dat aku gn afiq g jusco tebrau..heee watper ??g shopping la..alalaaaaa suke sgt2 taw..syg,thanx yerr blanje sy td..ewahh !hehe..muahmuah sket..werkk :pp ahaha!

err dpt la 1 hndbag voir gn cap..alolooo so sweet of u syg,then aku pun blnje la dy gak 1 cap quiksilver.ah !cantek ke ta pedulik ke mak ??ahaa..balik uma dgn bebunga2 twos tunjuk abh result and masok bilik sambil tunjuk beg shpg aku kat abah (mganjeng).mls doe na dgr dy bebel..haha..layan kan jew la..huuu !okok..aku lapa..na twun bawah mnom..and pto na neok cte asmaradana kat tb3..eh besh siaa ctew tuh..aku follow taw...sbb ade tizz zaqyah :DD
i likeeeeeeee =,=

No comments:

Post a Comment