you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 March 2010

happy 11 month anni sygg ♥


pic ne mase our 2nd month anni :)


hey hye hello..hee..err ahha !suke sgt ne pehal la lisa kan ??eh ayat mcm terbalikkan ?ahha..okok,awne ary sabtu..yeah !seronok !tp sy ta kluar even mama nowa and abah sume kuar g keje kawenand later that dowg na pegi zoo..zoo ?ouh plis,jgn la bgtu..haha..tuh yg mls na ikot..ahha !

err na ckp ne,awne our 11mnth anvsr !hiphiphoooreeeyyhhh !
lame da erk ?eh ta,kjap lg tuh..hehe..syukur la,btahan kan kitwg even salu gado2,btombok.betampar and blablabla..haha !err awne kitwg ta kuar..mls la,ary sabtu mst ramai yg bsepah2 kat bnda tuh..so i'd decide to meet him this monday jew afta g skola aku mek file MPAV.hee ;)

err anni kali ne tataw la na bg dye pew.alaa,beku otak.haha !tp ade bnde lain aku na bg dye.and hope he like it.hehe..err mcm busan lak dok uma sowg2 kan ??tapi tape,mmg awne happy,so klu ta kuar pun tape.hee..and rase mcm ta sabar buley na tgu ri senin ne ?ahhahaha

gelabah macik lisa da sampai mmg bgtu..err and and lately rase mcm tanak lak sambung blaja sbb tamaw jao dr mamat ne,tp tayah la gedik sgt kan ? kan ?ahha..baek la g sambung blaja dr dok dkat2 gn ktiak abh yg masam tuh..haha.td gdo dak gn dy..hell baby,na letak aku blaja kat kuala kubu baru saner.bapak ah !aku tanak jao2 la bhaii cibhaii..haha !aku na blaja kat kl tuh ke jb ne ke oke lg.ne jao gila kot.mati ah aku !mati jao dr famli,dr hiburan ad paling pntg jao dr my baby :(

oke tapi tape la..kali ne sy da cube nekad.ape pun tejadi jadi la.aku hanya mmpu beserah (ayat pasrah ne) haha.mls da taw na pkpk gado ape sume.setakat ne happy akan dtg mane la tawu lg happy kan.kadang2 biala jao dr dye kan ? kan ?nty mane la tawu rase syg tuh ag b+..cehh yeyek !tapi sumpah takoot..sbb na smbg blaja nty bkn mcm na masuk skolah mnengah baru..ramai baii pmpn2 n laki2..cmner law dy miang2 nty ?cmner lak klu aku pun miang2 nty ??ahahaha..sengal2..tadew la,i trust him so well. ;)

err oke,,kadang2 kat blog ne aku suke ctew bnde merapu..haha..biala,suke :pp
err ptotnyee post ne aku cte sal afiq akmal je kn ?tp tanak,aku na cmpur2,bowink aa sik cte sal dy jew..haha !andd tasabar la na carik keje..hahaha !err bad news !kpza dapat keje kat KL..alaaaaaaaaaa :(
knana skag kat taipei..shaboooyahh !ahaaa.akk jgn lupe,wani na leather jacket kat taipei tuh !ahhaa..shopping2 ingt adek ksygn kau nih !and laki dye si sani tuh g colombo..eyyuuww !haha :DD
besh er,aku na jadi stewardess gak la.tp tamaw keje, na jln2 shopping je..buley ??bahha

ook jao sgt da ne mnyimpang.td cte sal anni ne da mleweh sampai mane lak..haha..i ask abah beli tpup rm10 !klu abh balik jap g tade tpup siap er..aku da busan an mam da ne kedit da tade.na mcj gn afiq akmal lg.smlm da r dy ta call,aku pun ta call dy gak aw..hahaha :DD
sa la,da laa...bubye..muahmuah..happi 11 month anniversarry sygg :)

2 comments: