you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

22 March 2010

hari melayan amer sedunia..ahha !

semalam lps balik dr giant,syaz call..agak lame juge lew bgayut gn dy and pastuh da sampai uma,dok pan uma jap,skali amer bawak laa belon rm1.20 tuh kuar sambil tiup2 kat pan muke aku,agak b'angen gak,last2 aku pun join..hehe..then aku soh dy g amek camera and bmula la aksi2 posing memosing kami.smemangnyerr adek aku yg poyo sowg ne pun kaki pose,geli g2 nyahh !haha

and keadaan smlm btol2 wat aku ilang stress !cewwahh !haha..okok,td fisha bawu jew dyg uma,dy ajak g carik keje..na keje,tp aku mls duhh !hehe..neok la cmner nty..then afta wat blog ne na kuar !yeayyy !having a date with my mickey !hehehe..so im out,yippppeeeyyy !haha bubye..muahmuah !
berangan jap lam bilik !haha

No comments:

Post a Comment