you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 March 2010

i ♥ fun fair !ahaa


seronokkan ary ne bjalan ?hehe.g neok wayang g fun fair kat angsana tuh and naik top gun sampai menjerit2 tekuar anak tekak,sampai mnges2 mcm owg na mati.mkn french fries kat SS then jln2 mcm owg tadew arah tujuan lalu ternampak DIA !ouh shit..haha ! i saw u sygg..eh syg ?hehe..miang tawu !weyh,na tecabot jantung ne nampak ko tawu ta ??da lame kot ku ta nampak ko,tp syg,ko mst ta mpak aku kan ?and and,sampai2 je nmpak manja..alalaaa manja makin comey taw skag..ehem2 !abg manjanext tym jmpe treat lisa mkn mcd oke ??haha

err actly na g keje kawen macik fyna kat dewan majidee tuh but tade transpot,kpza amek aku ptag.mase na g amek afiq,aku bawak kete sampai highway PG.haha.ggup gementar.besh ta kpza wani bawak kuda??eh kereta laa.haha.then ke bnda,neok ALICE IN WONDERLAND..alaaa cte tuh comey je,suke2..hee..masok wayang mcm owg kbulor ley ta kitwg ?haha.beli popcorn,nugget and hotdog.ahaa !then2 nmpak gani sewel.weyh ko asla maken gmok ??ko ckp aku kurus er td ??Well2,bese la,aku tawu aku mkin ramping..haha thanx :pp

then g mkn kat SS.bdo,hp aku ilang kejap en.afiq r bingai..hehe.afiq gak kene en..bes aku mane ingt siaa dy letak mane hp aku tuh,ta masal je lam handbag aku tadew hp mmg r darah aku bederau jap,jap g lam handbag kpza.haha bdo je.then2 g funfair kat dpn angsana tuh !alaaa seronok !aku paling excited kan..dlu kecik2 mase dok lumut ke kat mane tah,mama salu bawak aku g fun fair.tuh yg aku mcm gila jap bila nmpak fun fair..ahaa !

alang2 da masok,aku dgn gilanya nmpak sume bnde na naik,bila da naik,stat aa cuak !wawa.naik top gun !mcm ***l sket ah..sket je,sket !hehe..pehh !naik bnde tuh au na mati je kot rase.mule2 aku gelak2 ag,sampai kat puncak,aku da terbalik,peh aku rase mcm aku da na jatuh ke bumi,twos ta pandang bawah,pejam mate jew.da mnges2 da mase tuh,afiq tadew pasaan kan !akk yg kat sbelah naik gn laki dy pun tade pasaan,ta jerit pun,aku je kot yg mcm pontianak mati anak.haha !seram..aku da laa pnkot naik bnde tuh,pehh !mmg cabaran !haha..yeah !aku bngga,sbb brani nek bnde tuh even takot sbnrnye..sial aw,cine tuh ckp 5 round je,otak dy 5 round,lebey doe aku kire.ad lam 10x kot dy pusing yg tebalik2 tuh !ee bdo,tinggi taw.pas twun,afiq cm mabok,aku je ilek tp tgn mmg gegel aa..haha ! :DD

then balik sbb jam sudaa menunjukkan jam 12.30 pg,eh mlm.eh tgh mlm la !hehe.so dari angsana sampai banda uda utama aku yg bawak.hee buley aa,kete ta bnyak.tp asl sampai bukit je kete mampos !haha.bnci.bila tah aku na pandai bawak kete kat bukit.tape2,pelan2 kayuh,lame2 teror r tuh !err lps antar afiq akmal,twos balik..pnat weyh,then neok cte antu,pocong kamar sbelah..haha !aku tataw la asl awne aku sik wat bnde yg aku ta ske wat..neok cte antu la,nek topgun tuh la !haishh..and err agk bngag gn afiq akmal,krne hari ini seharian sy dibuli oleh dye :(
ade ke ptot dy madah na smackdown pale aku !grr -__-
da laa,na tyto..sok na g ITM kat larkin uh(cawangan),ade pebnde tah,papa long soh pegi..so aku kene la mgon pg,kjotkan si mickey sewel tuhskali and pegi saner..bawak slip SPM skali..haha maluunyerr aduii !sijil SPM sy tuh bharge gila laa,bukan sembarangan owg buley neok aw..haha ! (serabai) k la,nunyt..and and,ouh gamba justin bieber sy blom upload ag la and i miss my sazeni a lotttttttt suddenly :(

No comments:

Post a Comment