you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

07 March 2010

Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard

1st of all,i miss my blog again..lame kot ta update,comp rosak..tah bile owg kdai tuh na dtg antar..gram jewk..grr !my days ??ouh very great..ary2 ta lekat dok uma sampai bgdo gn abah..hehe..yeah !sp far,relation aku gn abah mmg teruk..ta btgur ape sume..tp dlm 2 ary ne da oke sket la..da tgur2 sket..humm but still aku terasa..sume ne pasal kes ary kames lpas la..mase aku gn syaz kua g jusco and g kota iskandar..eh besh taw,wat photoshoot gn daus and syaz kat saner..hee

okok..and aku teharu gile gn afiq..ouh baby,tataw na ckp cmne lg da..trimas utk sgale pngorbanan awak utk sy yerr..ta tebalas kot rasenyerr..daus pun,thanx fer evrythg..hehe..and thanx fer de new york cheese cake tuh juge yerr..nty jgn lupe upload pix tuh yer?ahaa..

currently mood aku sumpah swing na mampus !bese laa,ta baek kan gn owg lam uma ne..afiq soh aku g KL ,but i wont !plis la,bajek aku ley jao dr dye ?and aku rase afta syaz balik bangi aku cam sunyi balik taw..alalaaaa cyan aku taw..da tade geng na wat keje jahat and baik ag da..ahaa !nakal taw..and awto jmpe sha..alaa suke taw aku neok dania,comey jew...and sempat jmpe ayonk sewel uh..mcm bese,sewel dy ttap ta bwubah..haha !aku layan dy,aku pun nek sewel taw..aku bley en g uma sha bawak minah tuh naek scoot.aku lak uh yg bawak..pnah abes en aku bawak moto..mmg sewel ikot pale pmpn tuh..haha..

oke,result spm da na kua..my feeling ??pehh sumpah kecoh pewot weyh !
ssh kot aku na tyto mlm..haha !and awto mase mkn kat ZZ hutan bandar bley en aku nampak sowg tuh mcm cikgu skola aku,pdhal aku syok sndr..bahaha..pasaan sial aku skag..bes da dedoh sgt en..amek result nty afiq tmankan aku then baru aku g tmankan dy..laaaa cuak bhaii..kak nana ckp aku nyerr result mst dy tawu dlu..cehh !bajek aku na btau dy dulu ..aku btau dy last2 je nty..wakaka !denki erk ?okok gtg..bubye..

No comments:

Post a Comment