you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

27 February 2010

i miss this blog !

sory fer not updated..comp rsak la sehh !grr.n epun baru pas antar kdai..huh! tataw na watper kat uma..sumpah busan na mam !haha..kua ??kua la gak..tp still busan..shping ?pun da gn mama nowa awto..huh !apsal tah aku rase life aku skag mcm tade bnde..asl ha ?? asl ?? asl ?? tell me de answer plis !aku bingung ne..

my car license is still in procees na kua..weyh !lame beb na tunggu !sesak napas aku nih taw ..gahh ! pk aku suke er na tunggu2??haha aku na emo la ne..da laa mase aku test kereta awto aku tgur dak uh, bajek da hot sgt !gram taw..aku tgur dy,dy ley wat muka bangga en !bapak ah !ta cam aku na campak taik lak kat muke dy an !haha..snyum balik mcm ta bley kan !da laa,lantak laa dy..janji aku bhagia..haha bhagia ke kau lisa oi ??yerr,aku bhagia laa skag ne..

eh eh ! mase g shpg kan awto jmpe classmate aku aw,GAMPANG !haha..imysm la gampang and ur nude photo too !wakaka !sial laa..ta baik sial wa !tp alaa,aku neok dy skag d mcm gigolo pun ad..wahh !classmate aku skag da ramai bwuba la..ouh my babies,cptnyerr kowg mmbsar..and lately rmai tanye asl aku da len kan..haha !yeke ? ta laa..
cume aku da mls la na bgaul sgt and aku da mls na bnyak bbual ke pae.takot nty ade yg pk lain and tlg la..tlg jgn pk blog aku ne tempat untuk aku mhentam orang..ahaha !plis mcm da tade keje lain kan aku na wat ??

blog aku ne aku tulis bdasarkan cte bnar so klu terasa aty,once again,sori yerr !tp klu da rase tanak diri tuh punye cte naik,dun mess up wif me !snag kan ??ouh dan ya,terima kasih mengkucar kacirkan kehidupan sy yg bhgia ne..seketika ko hancurkan sgalanya kan ??tp jgn wsau,sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh gak ke tanah kan ??ahaha..ko jgn wsau,aku ta tegugat lgsg gn khdrn kau ! kau ! dan kau !understand ??ini bukan na mhentam cume meluahkan rase yg tbuku diaty slps da lame ta on9,bnyak cte na certe tapi ta mngape la..nanti ade lak yg ta sangup na bace and menangis2 pegi mngadu kat bf dy nanti..haha !

eh smlm aku and ayonk g jmpe sha..haha !wndu beb gn dy,lame kot ta jmpe and mase g uma sha tuh,aku bawak motor kot !scoot abby..haha !bapak ah,aku pkai redah la sial !jln ikot jln bsar kot..wakaka !btw,aku akn wat ape yg akan aku rase aku na wat..haha !i noe u brave lisa..cehhwah !bangga sudaa !ermm and jmpe kawan lame.lepak kjap gn dy ..hehe..bape yk sehh kawan lame ko ha lisa ??hehe..and and currently aku tgh bz taw,bz utk bsiap sedia ke arah yg lebih matang !haha ape shaja laa si lisa ne bbelkan !gahaha..da laa,bubye..and to YOU, tq fer making my life goes miserable,i appreciate all of ur usaha tuh.. hahaha..selamat berjaya !

No comments:

Post a Comment