you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 April 2010

ketawa dalam tangisan !


ok,8hb lpas da neok cite semerah cinte stiletto ne,oke la kan..neok gn sape ?gn myra,afiq and loloq la..hee.thanx myra blnje aku gn loloq neok wayang :)
waa bkn men kowg bdating yerr,and nek pening kot aku gn afiq layan kan mereka ber2..hee..

tp tuh bkn ceritanya,hmm sedeyh laa..actly baru td pg sampai uma dahlia,afiq la antar..hmm dy kan !da na g sambung blaja,jao kot !alaaaa sedey na jao2 dr dye :(
ta pnah kot ta jmpe dy sampai bebulan2,ta pnah kot idop tanpa dy (eh ayat na gedik)..tapi tape la,na wat cmner,harus merelakan dy pegi even berat aty !huwaaaarggghhhh tlg kuatkan sket perasaaan ne jgn bg goyah sgt bley ?huhu..and ne baru jew balik dr kolej komuniti tmankan hmmmm hehe..ish,mcm serbe slh la !aduii ape aku da wat ne ek ?tp ....ah biala !hopefully,nthgs gonna change ! :-/

hmm owg kate klu saling bjauhan mcm2 ley jadi kan ?okok aku pcaye dy,tp aku sndr ??haishh tanda2 kecil suda mula terlihat tp mcm dikatakan tanda,harap2,aku still kuat mhadapi sgalanya,amiin :)
mase dy da sampai uma dy ckp cy wndu,dan akan rindu sume..so do me !haishh..mcm mane tibe2 na jao dr dye ne ?aduii 1kite ktawe kan utk bbrape ary lpas,kite crte psal impian msing2,cerita masing2 and soon kite akan jao !huwaaa nytmare ape ne ?? :(

dlu yeye je aku cm da bsedia da bley jao dr dy,but now !cehh,bile dy ckp dy na g blaja aku senyum je,soh galakkan dy pegi ag,dlm aty ???ko,bnjir wey !huuuwaaaaarggghhh ta mampu tahan perasaan ne !syaz da laa jao,kawan2 skola sume pun da jao skit2,ne dy pun na jao gak..aaaaaa sedeyh2,sungguh tragis skali ksah pcintaan kami..cewaahhh stat na lebih aa tuh !haha,,tape la..b strong sudaa..sume ini pasti akan dilalui !banyak2kan bsaba yerr cik lisa, :)

spnjg 5 ary dgn dy,waa mcm2 bnde diwat bsame buley ?plg ta bley blah blaja nek moto !haha..yeay !lisa da pandai bwak moto selain dr scooter tawu ta skag ne !thanx afiq akmal..haha !mcm2 la wat same2,then g danga !hehe..share the day tghtr kan tuh yg bile dy tade sunyi taw rase ne,ouh and i miss the tym dy tyto bdengkur too :)
tape la,na wat cmner,tgu jew la 17 ne kan..alaa ta sempat na sambut avsr 20hb ne taw :(


*ade sape2 tau ta na beli baju mickey mouse for men katner ???

will oweys love youu,miss youu ;(

No comments:

Post a Comment