you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 April 2010

potensi sy ?waa mcm ta pcaye, thanx cikgu ;)

td chatting gn cikgu aris..lately cikgu2 skola mmg rajen mengadd aku di FB,serbe slh juga diwat nyerr kadang2..na approve mcm sgan,na deny,ta sdap la pula.yelaa,owg yg pnah bjasa gn kite,xkan na dilupakan pule kan.

then afta app cikgu aris,chat gn dy.mule2 mcm takot2 gak.hehe.then cte pasal smbung blaja.haishh !mmg aku tataw klu bckp mgenani potensi diri ne,awto ade gak bace blog kak lili mardiana,she said knal pasti dlu kelebihan dri kite,mnat kite ke arah mana terlebih dlu,tp i'd no answer for dat.

tp tibe2 cikgu aris mintak DOB aku and dy ckp dy na neok potensi yg ade dlm dri aku,tp bukan dy tuh ahli nujum taw (dy la yg ckp,aku tade pun pk cmtuh sbnrnyer.haha).
so ne la antare ape yg dy ckp..huwaa mcm ta pcaye la siaa..haha..tp tataw la,tp mostly ape yg cikgu ne ckp,aku persan mmg ade dlm dri aku..tp bkn pasal yg nyanyian tuh yerr..haha ta pnah tlintas pun na jdi penyanyi  :DD


err agak2 nmpak ta tulisan dy er ??nmpak2 kan jew la er ??ne da wat yg paling bsar taw..ahha !erm btw,thanx to zul smlm blanje mkn roti and my favvy choc drink kat old town..hee i loikee..and bubye to firdaus saruni..da balik ipoh yerr ?haha..will miss u !waa,u jgn na kembang er bace post ne..hehe..and and thanx fer da kinder bueno tuh,nty i mkn aite..haha..kmslm azam comey !wakaka,comey ke ?teettt :ppp


*plis take note : 'lisa bpotensi jadi kaya dan berharta sblm umo 30 !'

No comments:

Post a Comment