you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

13 May 2010

berpikirlah dengan sewaras warasnyerr


yeah bbik da sampai ary selasa awto..bbik mude,pale masok air mcm aku gak !hehe..oke la,tade la ngoi mcm bbik lame tuh kan..hehe..ang si montel pun bley in gn dy kire dy oke la tuh kan :)

humm lately terasa rimas..rimas dgn ape yg terjadi..huhu..ta perlu cte lebih lanjut,blog ini sudah tidak ada lg privacy nyerr..ouh yerr,smlm suppose na kua gn afiq akmal,tibe2 dy ckp dy gn cheng na kua neok movie..so aku pun mcm hmm sokay la..huhu..nty2 ley kua lg kan :)

tawaran ade,tp mcm mls lak rase na g blaja..sesungguhnya na g sambung blaja ne ssh taw..ingt kan dlu snag,kadang2 rase mcm putus asa na g smbg blaja pun ade..achai ckp 'jom la weh KKTM' aku pun mcm beriye la na jugak,applykan utk afiq akmal skali tp syg,ape yg aku mnat tade dlm crse yg dtawarkan plak..

tataw laa,akk ckp jgn amek crse kecantikkan,abah plak ckp ikot kate aty !skag ne klu yg saner ckp jgn sini kate yerr abes aku ne da ta bley na pk..mcm payah gtu..aishh..akk aku bdo !!haha geram ne..grr !eh eh,smlm punye laa smgt neok ria,dy kua yg mas traveller sy na cuti tuh kan,tibe2 aku mmpi aku kadi stewardess kan td mlm..bdo btol mmpi tuh !haha :DD

ape kate tayah smbg blaja pto jd stewardess je cm akk !haha gila..mati aku kne buno gn bpk aku gn akk2 aku..sia2 je g skola 11 taun last2 ta g smbg blaja..mcm mane pun kene smbg blaja jgk..tp tuh la,mgkn btol la kate firdaus saruni tuh,mgkn rezeki lambat sket,sabar jew laa mnty kan..MSU oke ta ??hehe..aishh !

wat mase ne life agak terumbang ambing,ta menentu..mgon pg ngadap comp..survey sume tmpat blaja,tp tade crse pun yg aku mnat..ssh laa !da laa stress psal smbg blaja smpai jerawat pun naik then + ag dgn mslh personal..itu ini,mcm2..penat laa na jage aty owg..

kadang2 kite bkn na lari dr mslh tp hanya mintak untuk dfahami sbg seorang yg lebih dewasa rasenyerr mst bley fham ape yg aku na atau ta..hehe..mcm da keterlaluan je bunyi..tp..aishh sampai bile aku na cmne ??na jage aty owg sampai satu saat aku rase 'shit,ta bley blah ah doe' haa,aku da pnat aw na ckp cmtuh sbnrnyerr !

da laa,mls na pkpk ag pasal ape yg menimpa kblkgn ini..mcm da tawar aty dgn ape jua yg aku neok dan lihat..ehhe..usah la tanye mngape..my luvly girl2 syazni balik next week,hoeereyh !but no so hoereeyh sbb lately dy mmg bz..lame da ta jmpe sha,wndu taw :(
eh bile tah na g wat ic ne,lame btol na tgu kan ??humm..

*sumpah doe peneng pale pk psal na g blaja :(((

No comments:

Post a Comment