you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 May 2010

Go ahead and say goodbye i’ll be alright !


hey hye helo bloggers..heehee tataw ne na type ape..ceriat trus bley ??okok..td cek dashboard ternampak laa post2 yg ayat dy mcm ta brape bgus utk dibace..haishh..knape ??knape ??ta bgs laa..huhu..okok,tapi biala,blog dowg !its not mine at all,so mls na amek port :)

wat i am trying to tell today is i miss my frenzayy !rase mcm na jmpe achai taw :(
but tataw cmner..afiq akmal mcm bz lately and klu aku da jmpe dy mmg dy jew laa aku ngadap aku text myra pun dy cam jeng !babih -__-

ksian,tade sape na hiraukan aku skag (cehh ayat pasrah..haha) tp yelaa..skag mcm kawan2 pun da wat hal sndr,,awto capik (ex classmate aku) cal..waa !suke2..hehe..tanye sal fyna,dy ckp hp fyna osak..hmm patot la snyap je,wndu dy :(

skag kan aku mcm tade sape2 taw..hehe..cehh ayat en !yelaa,kawan2 pmpn aku skag sape je,achai,syaz..haa tuh jew la yg rajen melayan aku kkdg..pto si myra ne skag sjak da dgn loloq snyap je..bingai taw !ne yg aku na taching gn dy,kg aku sound nges lak..ta kire yg pasti dy da jnji nty na blnje aku mkn nasi ayam penyek banafe !yeaayyyy favvy babeh !hehe :)

ouh and suke lagu leona lewis ne..klu dgr rase mcm syahdu,na nges punyerr..hehe gedik !aishh..wnduu sbnrnyerr zaman2 skola dlu,kawan2 baik..baikk kerr ??baik la jugakk..haha..tp tuh la,bile da maken bsar sume tuh kan jadi laen,ade kawan yg akan stick gn kite ade yg akan hilang tah mane2 pegi snyap tade berita..but so far aku gn klik2 mase skola dlu still contact laa but jarang hang out..sumpah !sumpah wndu zaman2 ketawe riang same2..

lg dlu kitwg geng2 ta ley snyap..gelak je tawu..aishh terasa mcm kejap sgt zaman tuh pegi kan sekelip mate jew sume tuh tade lg da..sayup2 je terasa..aishh !miss them,miss my school tym..ahaa !wndu kawan2 actly..na kawan2 mcm dlu alek, boley ta ??humm :(



sedeyh kan lagu ne ?humm..

No comments:

Post a Comment