you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

29 May 2010

Hello

aku ta rase awne adlh hari yg terbaik utk aku !tlg laa..smlm da seronok2 lepak kfc dgn syaz and ayus awne aku da rase mcm na g beperang pulak..beperang dgn aty and perasaan sndr..huwaaa ayat en ??huhu..

actly td niat na mgon pg knon nyerr..pto tah knape mate ta ley bukak,sdar2 da na kul1,neok hp ade mcj dy,4 kot gn mcj neil..alaa imy nelysa sygg :(
pto tah knape,angen kuskus aku sampai dan trs aku text dy tanpa memikirkan aty and pasaan dy stlh mmcbce text aku tesebut..

da antar tuh tiba2 dy paan,alaaaaaaa bnci ah !dy na blah da..abes aku nty cmner siaa ???sape seh na jge aku pbnde sgala bgai nty ?haishh..ouh matiii..tp ta ngape la,aku serahkan sgalanya pd takdir..haha ayat !aku na ktawe ta sios sgt sbnrnyer ne,mls..humm ayus ajak kua aku na pegi tp malas,sbb dlm wallet penoh wet syiling je,mls lak na kua..ouh dan lupa,awne bufday wawa..happy sweet 16 wa,may god bless u !hehe..

happ bday wa :)
ini pula pix hang di kfc smlm,utk lebih2 lagi sila kunjungi ms mahupun fb sy,sekian :)

No comments:

Post a Comment