you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

29 May 2010

sedih dadih !

alamak kene post blog 2x ah awne..aku skag mgalami resah gelisah dr berpisah dissorder la..haha !aduhh na banjir tmn bukit dahlia ptg ne..aku ta bley ah !na migrain da ne aku pk kan sume nyerr !cmner erk ??cmner aku na bjaohan dr dy ??peneng ne aku na pk !ta bley ah,aku da bese sgt gn dy :(

da bese ngadap muke dy,da bese gedik2 gn dy pbnde sgale bgai sume ne tbe2 dy na jao !ahh buley abes kan aku ??!sok aku na jmpe dy !na tanye knape dan mgapa ??haha tp aku tawu g blaja kot dy bkn watper..tp pacik sahak ne kejam ah !why need to rush uncle sahak yerr ??saba ah chill kate omputih..haha..anak awk tuh t kmane laa..adoii !

patah aty siaa bila dy na g jao2 !aku cmner ah nty kan ??sape na layan aku kat sini nty ??ag 2 weeks lak uh dy na pegi,ta mcm mgejut pulak !nty klu aku na shopping sape na teman ??klu aku tadew wet tp na kua gak sape na payong ??klu aku na g amek ic nty gn sape ??klu aku na nges or rase geram na marah aku na marah sape ??na nges gn sape ??klu aku rase mcm na jmpe sum1 aku na jmpe sape lg kan ???and nty sape na gado2 gn aku ??sape na wat aku rase mcm na bno dri ??sape na wat aku rase mcm kene darah tinggi kan ??alaaaa...ouh nooo :(

ssh laa..nty klu aku na pegi sape2 da tade sape2 na tmankan !da tadew dy lagi :(
wuwuwuw !afiq akaml,tamaw laa pegi..blaja aa kat tmpat lain..buley ta ??buley ta ??mst ta buley kan ??!!huwaaa !mnges beb aty nih !utk skian kali kami akan bjaohan !aku tanpa die,die tanpa aku !mcm ta complete taw..salu bkepit b2,mane ade aku c2 ade die,tp lps ne ??mane ade aku,ade aku jew la sowg !haha !sadis btol ayat !wuwu :(

da laa,sedey bbual sal nih !minggu depan alek kl..sape na ikot ??ah tapayah !haha..eh,aku na dok kl laa..bbik da ade,dok kl nty ley tmankan afiq akmal..alaa tp dy dok ostel !!alaaaaaaaaa..............................................................................
bln7 nty bz,kak aida is gettin married,adakah ini alasan yg terbaik utk aku stay disaner smntare na g blaja ??yerr btol la baik laa tuh !ehee !tp tama aa,afiq akmal,rinduhduhduhduhhhhhhhhh..sok jumpe,4 da 2nd last tym laa erk ??hmm :(

No comments:

Post a Comment