you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 June 2010

hello,im back :)

sori,selama ketiadaan 3 hari di uma sy mnginap di uma fyna..hmm !seronok..mule2 fyna amek gn bf dy,ongak..then hantar bf dy keje kat nusajaya tuh kitwg lepak puteri harbour !waaa syok woo !rase cam kat aussie bhaii!bahaha ! :DD

mlm tuh lak kua gn hmmm yeah dun have to noe la sape..neok sex and the city..besh la,wardrobe dowg baekk ah syial !awww!like2..hehe..b4 neok movie g mkn mc'd..na masuk wayang jmpe yen !haha OMG !mgelabah tetek sy sbntar..tp keadaan terkawal,bgs la kan.good fer me..haishh but still i felt wrong !
hmm ithink it is the last tym kot kua dgn dy..haishh tah laa..pedih dow :'(

sabtu lak pg2 kitwg da sesiap na g POLI JB sbb ade msyuarat wanita umno,mama fyna ape tah gn dato sharizat.err besh,sbb layankan pale fyna yg sewel tuh !haha smpai ke ptg bley then capit pun ade..ajak syaz dy lak na kua,na ajak myra lupe..hehe sori myra.klaka la mase kat saner tuh :))

mlm lak kua gn aid aten khir gn mumui..g aner ??g 'belakang' la haha !ta laa,g jln2..aku drive,buley ??aku drive tp sume mulot na bsing !geram jew..grrr !then mase kat traffic lite thistle,saje na testing hon kete abg yan tuh,jap ag da bebunyi,haa dedor muke..da ah kete kiri kanan, lps aku hon, lampu ijau trus,seb baik !haha !sume ketawa mase tuh kot :DD

g zon jap then lepak danga.then ckp gn mumui na g toilet pdhal tataw aku ajak khir teman aku jmpe afiq jap..hee !si khir mase tuh da half wenk !mbebel2 lak dy lam kete peneng aku na mlyn gn road block bgai,seb lepas,da laa kete yan tuh tade P..seram sjok gak aku na bwk..err then da sampai,jmpe afiq..

tp sygg,sedeyh bhai..kitwg da lame ta jmpe,skali ne jmpe ta sampai 15 min pun !rase cm 4 minit jmpe 10 min btekak :(
tp bukan slh dy,aku tawu slh aku..tp aku bukan sgaje..tade sape yg pakse,mmg aku yg na cmtuh,tp dy ckp aku ta berubah same jew !ape sehh ??taching aw dy ckp cmtuh,ape tah yg aku ta bwuba !slps ade peristiwa yg ta dpt dielakkan dgn perasaan marah aku berlalu pergi !aku blalu pergi dgn keadaan bajek2 bley jalan btol !ahaa,nseb ta tgolek kat pan longkang uh :DD

alaa tasuke cmne,tp ne da oke da gn afiq..yeah !he said dori so do i !we're sori fer each other..and i am regret for what was happen..haa !smlm lepak cs,pto busan g danga..da g danga lepak la kan kat bangkok tomyam,skali khir gn mumui pun ade.jap g fyna gn ongak pun dtg,asheed ikot skali..asheed kate dy frust,maisara tanak layan dy lg..haha !klaka taw klu neok bdk 10 taun men mcj and bcinte :DD
ingt kite2 jew ne haa yg tawu frust, dak kecik pun law break pedih2 ah weyh !haha !

lps lepak c2,aku gn khir and mumui blah..sbb mumui na blanje mkn nasi ayam penyet kat banafe village !waaaa tempat favvy aku mkn nasi ayam penyet tawu !banafe terbaeeeekkkk,thanx mumui blanje lisa yerr :)
muke aku kusut je smlm.alaaa aku ta pk pun sal abg yan ke sape,cume pk bnde lain !aku sape ta knal,wajah sntiasa dlm kekusutan kot..haha !pas uh balik uma fyna,aid antar asheed alek then twos antar aku alek.fyna ongak aten sume ikot.

hmm pas balik uh lam kul 2am mumui ade text,he said behave from his broda he would like to apologize !huh ??no need pun actly.bside aku tade mek aty pun ape ke..im just fine,im orite,no heartache or sumthg la :)
wlu sbnrnyerr pedih2 gak !haha tp cover maintain !ahaks.tape la,na wat cner en..no hurts feeling pun,sy kan wanita yg memahami dan sntiase memberi ruang utk berbaik :')


lastly,fyna ilysm !eheee..thanx fer those 3 days with smile and love taw !muaaaahhh !

No comments:

Post a Comment