you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

24 June 2010

i call them my dolls :)

kelmarin kua lepak !cehh yeye na g kolej !neok balik kolej tah kemana je destinasi bdk2 nih !btw thanx to miera and fyna sbb mambantu aku memwat keje uma !haha !lepas sume da settle kiteg gerak bndar,aid pun ade skali.syaz dr kl,dy trs gerak CS so kitwg jmpe dy kat saner .

kat CS g mkn ayam lisa gn fyna..fyna belanja..yeaahhh !muahh kat fyna !ahaks..then lepak foodcourt :)
kat foodcourt kitwg mcm owg gila..myra sampai je ade je bahan na nganjeng dy !abes dy kadang mcm sewel bley ta !dgn scarf bgai,dr jao da mcm indon..aku da ckp awal2 dr uma tayah pkai scarf uh,jap g degil.aleh2 sampai ke bnda dy pkai scarf tuh !haha.

so tbe2 aku pun gatay2 tgn na memen gn scarf uh,pto fyna serabut2 kan rmbut aku n snap gamba !da mcm pmpn gila aku neok !tp mmg gila pun !tp dowg pun gila gak !kitwg je kot yg madah bdekah kat c2 !hehe maap :)

pto ade group dak2 skola aw..cehh bajek bader2 ah siaa !ta ley blah,batak sgt gn kamera DSLR dy tuh,tah pape,tuh yg kitwg nganjeng2 amek gamba..kahkahkah !pto yg sowg tuh muke cam bapak owg aw,rasenyer fom5..mature gile muke dy !klu ckp umo 17 owg mst ta caye aw !tp smlm klaka gila.da lame ta ketawa2 :)

pastuh da balik dr cs g cc lak.fyna na on9 !buley ??buley kitwg ngutuk pmpn kesayangan afiq dlu !haha !jahat erk ??mmg pun..hik2..gemok gila bhai bdn dy !cmner sehh ?adoi pto aku tchg jap aw..ummm sedeyh2..salu jadi cmne,tapi aku da bese,da lali da kebal !ahaks :(

then pas antar myra alek uma dy,aku lepak uma fyna sampai 9pm,syaz ade skali..hmm balik cube teke sape antar ??ahaks !teetttt !i like bebeh !hehe..suke la,comey jew..comey dimate aku comey lagi di aty aku !wakaka !bdo sehh !fyna,nty kite g neok baby zynda er ??eh baby ke??hehe..ckp taw gn khir,aku na neok dy mencarut je..haha !

thanx to aid yg snapkan pix ne
haha klu aku cmne kowg na cple gn aku??ahaha!
haha !eh plastik ayam lisa. :)
muncung myra na kemana ?
toilet free !heeeeee :D
like this..hehe ily all my goo goo dolls !muah muah
they complete me :)
neok la,neok la..kuku kitwg sume kaler same aw..bia kuku same kaler jgn baju sume sepatern er !geli aku ..yucks !hina !haha
suke ne,fyna tomey :)
awww aww :)

ne jew la pix yg sempat upload :)

2 comments:

  1. yeah baby ave a great time wit all of u
    ily girls

    ReplyDelete
  2. ilyt fyna..rindduuuuu utk tyto bsame dgn awk lg :)

    ReplyDelete