you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 June 2010

love mood vs happy mood


smlm jlan2 pegi danga pegi stulang lps tuh pegi the zon !ops !hehe..jalan2 sude..smlm mcm meriah ouh lupe pula,FIFA kembali kan..haishh !dan td pg mngon terus teringat syaz,da sampai ganu dy,naseb slmt.dan akhirnya,aku mampu tersenyum gembira utk bbrape awne :)

awne sy demam mngade2,haha awak percaya ?bgus la..ne namenyerr demam rindu taw..tau knapa ?pasal sakit aty + wndu da lame ta jmpe tuh yg = demam !haha ini formula baru yerr..teett

dan,td ptg smase baru hendak tyto amer masuk bilik and ajak lepak kat tase depan,adoiiyaii !malas derr !tp layankan jew la..eeyuuww asl aku guna 'DERR' haha sgt menggelikan !so i drive,hehe hampir excident !cine tuh yg cam yal.

afta penat neok amey men kite i decide utk bawak amer jalan2 pegi tasek layang2 pulak.saje jln2 na neok fountain.ape tuh ?air pancut la.hehe. hmm lg la memwatkan aku terasa windu afiq akmal.da laa awto g c2 neok air pancut tuh gn dy,dy suke sgt neok.uwaa !wndu banget sihh :'(

awne juga da masuk 3 ary bbik balik indon..maknenyer ag 4 ary la baru dy alek cnie.ayoyo !lame taw.selama dy tade aku la yg kemas uma,haish !tp kali ne aku mcm rajen la plak,tade merungut pun.cewahh !da ready na kawen kot !bahaha !yucksyy !

selama ketiadaan bbik ini juga aku sunyi taw !sunyi kot bila mkn tade sape na teman sume sndr,tade geng na bbual,uwaa !sedey tawu !awne bapak aku melekat pule kat uma.pg dy g badminton pto dy balik trs g men golf smpai maghrib baru alek and mlm kua gn mama nowa g mlm berinai pan uma tokbah tuh.

sok pun dowg sume tade g keje kawen.hmm so i guess im gonna b alone at home tomorrow with amer.syaz pun tade..gila !mmg gila aku dok uma..tp tape,kereta ade kan ?buley ajak amer g perling skali ta esok ??haha !ta berani sgt la na drive sswg,takottt...tp afiq ckp,klu takot je sampai bila ?nty lesen tuh dy framekan !haha babih je !grr..nganjeng aku dy mmg no1.

skrg pulak aku da ta diet.sbb awto kne mara.he said, 'u sholud love ur own body' aku pkpk balik,btol pun ape yg dy ckp.hehe !so tade cntrol1 mkn da,cume sumtym kne pegi joging.i luv him,i rili do.sbb dy je kot owg yg paling tahu n mmhami aku.dy salu ckp ape yg patut and ta patut aku wat.and im gonna miss him so so much bila dy da jao nty :(

he is rili sure utk pegi blaja kat ranaco,ouh gosh !

No comments:

Post a Comment