you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 June 2010

part3

bila semua ini terjadi,aku klu bley tanak campur adokkan sume mslh..tp tah laa.. knape dy mcm tuh ??aku ta bley laa..ta bley bile dy cmtuh !aku dlu salu rase dy ta pntgkan aku,tp skag bile da jadik kat btg idung dy asl na cmne ??asl na cmne bila aku tgh bermasalah gn mcm2 bnde ???

kusut ah aku dy cmne !bnci !aku tasuke !aku tasuke bnde yg bley + kan mslh pd aku ag !penat tawu !dy pk aku ape ??smlm jmpe skjap pto amek ic then dy drop aku kat uma fyna,kate na jmp alek,then tadew !bila aku kat danga tawu soh cheng neok2 kan aku takot2 aku gatay2 !WTF la,muke aku na miang2 en !mcm frust aa bila dy ta mhami kadang !

penat ah,kadang aku penat gn owg skeliling !sentap bukan skali 2 sampai da bnyak kali..bnde kecik je sbnrnye !hmm the smile and hapiness is fading away !i wish i could be a better person but dis is me,u cant change it and so do i !i cant stand fer all dis any longer ! :'(

smlm bila reunion rase seronok sgt,even  ta sume ade..tp happy !happy bila mase psaan sayup2 masih lg aku bley bgelak tawa..lagi basit ade !haha bgdo je gn dy law jmpe,mcm skola dlu la,rindu taw :')
syg,syg ta lame lg kite bpisah,tp kite still keep in touch..aku sebak,sumpah sebak sbb ta dapat share waktuh mcm tuh dgn dy,tp na wat cmner,mase tuh dy lagi pentingkan pasaan dy dr bkgsi saat gembire yg terakhir tuh dgn aku,aku ta mmpu la kan na wat pape ? :'(

*yerr skag blog aku kirai2 je,sedey2,tasuke bace tape..aku ta kesah..jadi aku memerlukan lagu yg catchy even mood blog aku sedey ! :')

No comments:

Post a Comment