you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 June 2010

part 2



sume yg mngata di WALL AKU SENDIRI aku da block,bkn sbb malu atau ape tp benci..benci bila owg yg aku ta knal dan dowg pun ta knal mngata mcm2 pasal aku !who r they to talked shitty thgs abt me ??dr aku sakit aty bgs block trs !

bdo sbnrnyerr bila dy ckp FB ne pasal na cari kwn !mcm dy ta bley cari kawan kat dunia realiti !majoriti kawan2 lam FB aku ne sdare mare ,cikgu2,kawan skola rendah sampai skola mngah yg bkali2 aku tukar..pebnde la..na ckp aku bajek kaya ??bdo btol,pnah abes ape aku bbual gn dy !aku na bajet hot ?

adoiyaii aku ta knal ah dowg sume uh sape,na ckp aku mcm2 lak,tapayah laa,suda2 laa wat drama..4 owg laki tersebut mmg patot di block !klu rase na cari pmpn yg bley layan pngai dowg yg miang2 tuh silalah cari di MS..kerana dc2 wanita2 tegedik2 miang2 sume ramai..na no mintak je,dapat !klu na bkwan kat FB tuh matang ah sket..aishh

tah la,aku sedang cube sdaya upaya untuk mngatakan tiada2 yg effek dri ini tp mcm ta bley,mcm sayu kot bila bad ckp 'asl la ko je asyik jd mngsa kedengki owg' bayangkan,smpai bad sndr ley ckp cmtuh kat aku,bknnye aku na simpati ke ape,aku yg ta cte pape kat dy pun dy ley tawu..gn myra 1 cte..

tah la,tapaham aku kdang gn mnusia nih !sbnrnye kaya atau miskin bukan persoalan !dan aku ta pnah ajar sape2 utk ikot lifestyle aku atau ape shja..tah laa ! skali lg aku ke mangsa ?????tape2,i noe wat i am doing !i noe,i rili noe..hmmmmmm :(

No comments:

Post a Comment