you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 June 2010

thanx for such a great day that we haven't felt for so long :)

awne mangon pg sbb afiq akmal call,kjot aku soh teman dy dlm kereta na g mlake..ahh malas aku na layan !aku sambung tyto balik..pto sape tah call,salah no !bdo btol..pg2 da sekor2 kacau aku tyto,skali myra call !dy ckp na dtg uma..soh aku mndi then siap2 na kuar !aku da blur2..haha !tp mls na mndi,dy da sampai uma baru aku lari2 cpt2 masuk toilet g mndi !bahaha !sori nyah..

aku abes mndi neok fyna ats katil !huwaaa wndunyerrr dy !and kat bawah lak ade capit !haha !suke jap..then siap2pto kuar..boley kan tayar kete pecah ??aku da r trauma..dlu kuar gn daus pun tayar kete pecah,ouh tidak !bila sume da sttle,g lepak tesco..haha !tesco kan mcm cs!

kat tesco jmpe gn abg bad !wahh ini reunion classmate aku yg kecil kecilan laa owg kate..bad kan keje kfc so kitwg saje je soh bad blanje!but lastly mmg dy blanje,uhhh we like !haha !mkn2 amek gamba ape sume,tp lupe na bgamba gn capit..hee..sowi bader !pto b4 alek kitwg tade keje,g wat yg taruk lintah kat muke uh !ee gross !haha..tp sakit gak..bedarah bnyak buley ??eeee =,=

ape pun i am so happy today,sbb hang out with my goo goo dolls !wndu tawu !da lame kite ta lepak same kan ??salu klu kua,aku gn myra je..ta pun aku gn fyna..ta pun,aku gn achai n myra..aku gn achai..haa dan bgtu la strsyerr !tapi kali ne dpt klua b3 bsame rase cam suke sgtt !da laa kpale mmseg sewel mcm mase skola dlu gak !haha !mcm sial en pngai masing2 !ade je bahan na wat nganjeng !haha !btw mcm ta complete,pqa gn hajar da tadew..eala,dowg kan da wat hal sndr..mane ingt geng2 lame ne da :(
btw,ily gals so much ! :-*


ily GF's :)
oke,cheezy wedges tuh aku yg abeskan,hee
bad,thanx blanje kitwg yg kbulor ne :)
me n fyna :)
dlm kete :)
ne dlm bilik aku,siap2 na kua..baju sume na sepatern kan ??haha

No comments:

Post a Comment