you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

01 June 2010

welcome JUNE !

secara rasmi awne telah bganti bulan,dr mei ke jun..dan bulan hadapan julai,aku da pegi blaja !yeppa !ahaa !tp mcm ta ready kot,tp na gak pegi..ah ??ape ne lisa ??kau bbual mcm keling sket ah..haha..err aishh mmg cmne la skag,sejak2 dok uma terlalu lame ne otak mcm ta berape center sket :DD

err awne tade watper pun kat uma,on9 jew la sampai lebam..awne ary pew ??slase yerr ???ouh lamenyerr !haha..ape sehh yg lame ??alaa sok afiq akmal da gerak,hmm tinggal aku jew la kat jb :(
tp ta ngape,smgu jew kan ??hiphiphooreyyh !dy kate t dy alek jb t neok lagenda dak setan ssame !woot woot !ahaa !aku sgup tgu dy balik baru neok oke :)

hmm then 9hb ne dak2 kls aku wat reunion..haha tah bape kali tah wat tp i'Allah kali ne aku pegi la kott..lps afiq amek aku ape sume lambung danga ah jmpe sakai2 ne sume,kg aku ta g majok lak dowg cam awto..hee !tp kan wndu oke zaman skola dlu,zaman2 terindah kate owg..woot2 !haha..

eh dan aku terjumpa ssuatu !gambar sha sekeluarga..alolooo dania da besar taw !so sweet..lame da ta p neok sha gn baby dy dania tuh,comey wokk !ne ade pix dowg 1 kuarge..besh erk ??mude2 da ade ank and kawen !na ajak afiq kawen ah,na anak !pto da ah..ahha !sewel la lisa nih -__-


comey je laki bini ne,mcm ta kawen ag pun ade..haha

No comments:

Post a Comment