you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 July 2010

apabila sudah ketiadaan kerja.

cantek ta layout baru ms sy ?hee

hello,hee..sy sedang gemntar ggup resah gelisah !knape2 ?haha..esok !!!!!alaaa takotnyerrrrrrrrr sy !!!!!haha gedik la tuh !
err tade keje kan awne,so dok uma edit2 profile ms !haha !sy mmg suke mencantik2 kan profile ms walau ta active ms !bg sedap mate mandang..ehee sdapkan ?tah,tserah :pp

ouh tidak,masih lagi rase mcm mls !adoyy syaz ajak teman g saloon,na ikot sbnrnyerr tp mls laa.nty ptg na kne amek amey balik skola..yelaa,aku kan driver..smlm pegi balik antar papa long taw -__-
alaaaaa aku tasabar ne na tgu abah balik dr bali..hehe mlm ne taw !sok na g shopping la,tp cm tade mud !

eh bola smlm spain mnag kan ??shaaboooyahh !see,i told u :)
tp smlm tadapat neok,tetyto pas mkn ubat,langsung en !ta sedar ape..sorg2 call,mumui la ayus la,afiq call je aku ta dgr..haha !dlm 5am aku tesedar,aku rep la mcj dak2 ne then call afiq !yeayy spain mnag,suke kot !i support spain couse ZARA is from SPAIN !haha POCOYO agak ta masal !hehe

awne sy basuh cadar,sy basuh selimut saya..waa smgt kan ?biase,sok na g blaja !haha..jap g kua jap la,na g outer baju kurung !biasaaa,mak aku blikan baju kurung klu bley 3x ganda size bdn aku !haha !err and mase gh blogging ne tbe2 ilang mud..hmm..asl ??aisshhh tapew la,tamaw ctew :(

da,da..tade mood bye ! :'(

No comments:

Post a Comment