you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 July 2010

we're sick person ha ?huhu


smlm hari yg sgt bz !ouh btw abah da g bali,hmm sedih dadih buley ??uma mcm tade org !haishh..and baru je pas antar si bdak montel ke tushen td..huwaa !dok uma ssrg lew aku skag nih :(
bnci,life skag da mcm driver !haha..smlm aku g antar abah aw,awne lak aku g antar amek..sok luse sape plak ?haha..

errr smlm pas anta abh c miera gedik ajak aku g mdcl cekup !so aku g la,amek dy sampai majidee saner !seronok !da amek miera na antar nnek dy kat kempas ag !haha mcm seronok gila !sampai sesat kan miera ?tuh yg aku amek afiq gn cheng skali !tape,aku kan mmg driver :)

sesat dkt 2 jam kot g carik uma macik miera kat tmn anggerik tuh !geram aku,grr !haha..pastuh g BBU carik klinik yg mumui ckp tuh,tp ta jumpe..sedih siaa,last2 g balik PG wat mdcal cek up kat sini jew last2 gn x-ray sume !haha..pastuh da abes sume balik..

na antar dowg alek aku soh syaz teman,sbb nty balik xkan aku na drive sorg2 kan,mlm kot..b4 balik kitwg g mc'd,crive thru !yeeaayyy !hehe..then afiq la drive !aku mkn2 dgn snag aty !hahak..afiq sakit aw,mcm na kne chcken pop g2 tp bukan chcken pop,AIDS kot !kahkahkah !mcm sial jew :DD
tadew la,tadew laa..nape tah die tuh..

tuh wat aku mcm serbe slh,suppose awne aku na antar dy gn mak dy g HSA..abes aku na antarkan dy ta bg !geram nih taw !dy kate tanak nyusahkan sbb kul11 kna aku na kene antar amey g tushen !pdhal aku ta kesah pun..skag da aku rase cam serbe salah..ngade taw dye..ape2 je,sakit la ape la..nape tah !ngade2 sgt,tuh yg jadik mcm tuh !huhuhuhu :DD

but tuh la,hmm tape la..haha asal aku ne type panjang2 sgt ??da mcm wat karangan la pulak !haha !tape,gh bnyak bnde en na cerita !hahak !yg bali mekap gn aku tuh.26hb nty aku antar kat korg yerr :)

*layan afiq smlm mcm bdo taw !haha ag bile jmpe miera,mmg aku ktawe ta bnti jew la :DD

No comments:

Post a Comment