you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 July 2010

apsal aku ???

bengkek paiseh bengang benci ! awto beriye sume na wat,sume tawu ! jap g text aku soh aku wat sume kan ?taik !benci !lemak ah !keje grouping tp aku sowg na siapkan assignment !ingt aku kuli batak dy ke ape ??heeeeeiiiissssssshhhhhhhhhh !!!!

sory madam hafizah,lisa ta wat keje !haha taik nyerr mulott ko nih !bg cili bo mak aku beli kat kipmart tuh baru tau.bia lebur mulut ko yg ade taik lalat bnyak2 tuh haa !hahaha !bajek je!nyampah taw.aku ta wat keje ?ewahh !abes sape yg cari bhan2 tuh klu bukan aku ?tataw la macik ko kan tlg aku !haha !

errgghh !mak andam yg maken melampau !haha !ewahh !aku print je sume gamba..yg solution shading2 bgai tuh bia dy wat sndr..da ade pengalaman jd mak andam lemak ah sume aku je na wat !kaki muke dy yg cam bini john travolta tuh kg baru tawu !haha !

eh td kan ade mesyuarat koperasi,haha rase mcm kat skola sehh !ouh skola ku,rinduu nyerr ! rindu teknik tanjung puteri !uwaaaaaaaaaaa :(
tp kan si mak datin ta cm smgt gila en.bila org ta undi dy wat muke paiseh en !haha shoot !

No comments:

Post a Comment