you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 July 2010

lil miss heartache !

hari ni aku gila.post blog bnyak2 !haha biar !aku na meluahkan,tp ta terluah.mcm mana ?tah.sbb blog pun privacy dy mcm hmm tah laa kan.simpan sndr lebey bgus.haha !teringat la post achai.hee.dlu aku salu ckp kat dy syg owg yg syg kat kite.yes !mmg btol :)

tp..ahh !tade tapi2 la..hmm !skrg,sume yg aku dgr,sume yg aku wat mst ade kne mgene gn dy,tape la..hmm biala..mcm ta biasa kan ?dlu pun bukan cmtu gak ker ??haha..eh teanjat ite..hee !awak....ape ne ?sy rimas taw cmne :(

mcm mane kite na meluahkan rasa aty ne supaya kite bley difahami ?ssh la.perempuan gn perempuan gak kan baru ley pham..sakit taw,sentap sgt !mlm tuh na cte gn miera,dy tade pasaan !sbley2 ajak aku g diva,aku tanak !ade kls nok !g weekend oke laa :)

naaaaa,thisss is fer youuu ! 

No comments:

Post a Comment