you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 August 2010

sebelum 070810

hari hari terakhir berada di uma terasa sgt menyentapkan.eala mane ta nye,mase tuh da laa barang ta packing ag pastuh esok nye au da kene gerak g tangkak.esok nye jugak bday afiq..aku tadapat la kan na celebrate bday dy ssame :(

tp tibe2 dy texy ckp pan um aku,na jmpe..mase tuh ade ag 2 jam b4 bday dy..hehe tekejut !mmg sgt tekejut !so kitwg keluar..sincerely ta pnah sblm ne aku keluar gn dy sampai mnges !(eh mcm mintak simpati lak cte cmne) tp tuh la,tuh la kali pertama pas aku balik jmpe dy aku nanges !tah laa,tataw knape.rase mcm terlalu bnyak yg da berubah antara kami ber2 :'(

ape pun itu langsung tade kene mgene gn sape2.sentap jew neok text2 lam hp dy,but sokay la.what past is past laa kan,but dun woriii it wont effect me koe :')


happy belated bday MUHD AFIQAKAMAL ISAHAK :)

No comments:

Post a Comment