you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 August 2010

happy hour !wehuu !

last weekend tidak berada disini kerana berangkat ke segamat tangkak kluang.ah aku pun konpius dgn name tempat tuh sbb sume tempat dekat2.haha.aku ke kolej kmuniti ledang utk mngadap yang mulia TMJ !wehuu !tidak kusangka.haha bapak poyo sial ayat ! :DD

ary sbtu sampai saner penat gak kmas2 set ape sume.bukan na bangga tp mcm ta sangke kolej aku course beauty ne fanous erk ?jadi beruntung la aku sbb jadi a part of dak2 beauty and hairstyle KKPG.hehe !mase tuh dak beauty ade 4,2 owg senior 2 owg junior (aku la tuh) then 2 owg ag senior dak fashion.dowg laa yg tlg pkaikan kitwg baju ape sume.

ary sabtu aku shopping sakan kat tangkak tuh beli kain.bila da sampai hotel baru kitwg terpk bila ag na g tempah baju da tntu da na raye.owg mst tanak mek baju tempah ag en :(
akak2 fashion tape laa,dowg mmg bley jahit baju sndr !alaaaaaaaa syg taw..pastuh mkn cendol en,bapak syok gila,favret aku lak uh !hehe :)

ary ahad baru la aku menjalankan tugas sbgai model display utk kolej aku dgn nazurah.enjoy doe team gn dowg,even aku paling mude (18) dowg tade lak na cam gud2 gn aku.sume layan kpale.dr kak zyla (22) sampai nazurah (20) sume oke jew gn aku..wehuu !

best nok !bertuah kot sbb dapat pkai baju design dak sem lepas.baju tuh menang mase fashion show 3G utk best costum if im not mistake.yg mak andam aku eqin.haha !mcm2 bebual gn dy sbb dlu dy 1 skola gn aku mase kat pg1..haha !

lps abes wat show and jumpe TMJ (teruja babih dptt jmpe ku is live.haha) kitwg kene g gunung ledang lak lepak skli gn dak2 iron man.bley kan kat c2 kitwg 6 owg jew pmpn !yg lain sume laki termasuk la lecturer aku.haha !bukan na ckp ape ah,lecturer kolej aku laa pling besh gila +++ sgt3 sporting and ver protect kitwg sampai dak2 kolej lain ckp 'besh erk lect kowg'

mane ta nye,kitwg sume g mane2 gn lect kitwg even dak laki pun.afta abes iron man,kitwg sume gn lect g mandi waterfall same2,siap men campak2 ag !lect dowg ade lak en na melayan.pastuh makan pun same2,tp lect aku mmg gila2 punye pngai.haha !siap ade main walkie talkie tuh yg aku ta ley blah !hahah.then suke racing kete !sgt sgt laa wat kami semua kat saner ta terasa mcm penat tp njoy btol laa kan :)

pastuh kami pulang pd jam 12 dan sampai uma pd jam 3 pg..isnin tuh suppose aku cuti tp madam bley call aku kul11 siap2 kene g kolej !acam babih! aku da laa penat :(
aku gn nazurah je kne g gak kls tuh..biasa laa,madam da syg aku kan,aku bab2 kelas mekap jew la oke,dpt kelas lain hancur nok !haha.tapi ary senin tuh la,mcm2 jadi taw :(

ini nazurah,partner and classmate aku :)
cik why,lecturer aku yg masok air :DD
jjak kasih tjmpe ex schlmate aku,why !!haha
mase na balik,kak zyla soh aku try pkai jaket fur tuh.haha
ini kak zyla dak fashion !ngamho aku..hee muke dy cam fisha
gamba ne panas da kat kolej aku skag !bodo !

No comments:

Post a Comment