you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 August 2010

selamat menyambut 1 ramadhan


1 ramadhan disambut tp ta disambut.tadapat na sambut pun..hmm paham2 jew la kan owg pmpn :(
smlm g tesco,bley tserempak gn zul.mak aku cam biasa laa bila da nmpak zul !haishh bley mak aku ckp 'klu dr dlu kawan gn zul kan bgs,dy pun nsem,baik pun baik.dlu klu bulan pose rajen antar kuih,na pilih yg cmaner lagi ??' woow !pedas mkn dlm ayat mak aku ! :(

ahhsudaa la,cte lame,bukan mak aku tawu pun.aku pun 1 !bingai sgt dlu.haha !tp tape la,kawan lg skag pun kire oke kan ? :)
penat taw,awne name je cuti tp aku ta cuti..sebuk ion baju utk g kolej 2 minggu ne.bapak ah,sakit pgag taw !pastu baru na lepak teringat lak kene wat assignment miss salina !ee benci btol aw !grrr !nyampah !huh !err tp kan na mntak tlg kat sape eh na lukiskan dermis epidermis ne sume ?adoidoii :(

lpas tuh baru teringat kertas waner lum bli ag..sok ade kuiz utk klas miss why !1 ape pun aku tasempat na bace taw..gila laa  kau nih lisa..nty kang mst miss salina ngate 'jadi model kemain,assignment mls na wat' gggrrr!suke2 jew..tp kan,dy tawu knape aku antar lmbat.sbb aku kan ade 2 owg kwn halimunan yg tareti na wat assignment..hehe aku suke ade kawan cmtuh :))

hmm sok da ade kls,alaaa penat !benci taw..td pagi aku meroyan gn mimi..maai aku ta angen lak..bangun2 tyto da dpt text dr dy yg cam piggy tuh !paiseh sial aku !bdo

No comments:

Post a Comment