you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 November 2010

A C C I D E N T !

smlm klua konon na pegi uma fyna blaja mekap.jln kat highway jem,b4 sampai uma fyna g isi minyak dlu kat petronas kmpung melayu tuh.ade pacik arab jual ayat2 quran ape sume tuh,ksian la neok dy jln kaki kan tgh2 ujan,so aku beli 1 ayat qursi na gantung dlm kereta.

dy da doakan yg baik2,lps tuh aku pun terus menuju ke uma fyna b4 mumui call tanye aku kat mane,sbb dy nmpak aku mase kat pandan !lps traffic lite jln depan sket,bg signal na masuk kanan,kereta merc tuh bg jln,then benti neok kereta dr belah kiri tade pape trus kluar sket,pastuh ade sbijik motor yg sgt besar bernama motor scrambler yg lajunyer agak gila babi trus langgar kereta aku !

kereta merc yg kat dpn aku hanya mampu mlihat dan aku rase bunyi 'BONGGGG' itu sgt kuat yerr !trus aku menjerit tanpa henti bila mlihat moto itu terbang dan terpelanting kat depan aku n agak terkejut dan terpesona kerana mlihat mamat itu tercampak dan terpelanting kat pokok pelam uma fyna lalu tercampak di tgh2 jln itu !sungguh gila dan ngeri.sangat sangat ngeri !!

aku tataw na wat per,tekak da sakit da nih jerit2 dlm kereta !haha !bdo sungguh klu ingat balik,lps tuh aid dan khir trus berlari kuar dr uma tuh tlg mamat yg da mcm na mati tuh haa,aku pun trus blari kluar dr kereta tglkan kete tuh tgh2 jln n pegi kat mamat tuh !khir soh alehkan kereta !bley plak,tgn aku da gegel mcm ape da kot !so aku bg dy kunci kereta and aku tlg aid setelkan mamat tuh !apit sume kua neok aku da cam org gila.da aa ujan !

angkat mamat tuh masuk uma fyna,pastuh seb ader bader tuh tlg bawakkan barang2 yg bsepah kat jln tuh masuk uma fyna n naseb baik jugak laa aku accident btol2 uma fyna !ade gak org tlg !mamat tuh cam da na mampos kan !aku wsau laa,da laa dy dak domino's !na g antar pza.haha !aku call2 mumui ta agkat2 !da give up aa,naseb khir call dy angkat.mase tuh sume ade,ongak sume laa !

bila mmui sampai,aku mumui n aid trus rushing antar mamat tuh g HSA !pehh ta nyirap lak,style cam na mati tym tuh gak,bile g x-tray cek pew sume,kaki dy oke,cume bngkak jew,t da g urut oke ah !da ah cmtuh,ag na miang gn aku,mmui da berasap da gn dak uh,mase balik dy ta cam madah kene nganjing lak gn mumui,ongak sume !haha.apadan !

tp doc kat c2 ta cm masok air lak en y ingt aku gf mamat tuh.haha tahi die.ta ckop bgs lak,aku tolakkan kusi dy pew sume,gedik sgt gn aku sakit la pew laa,aku ksian laa.pastuh bila doc tuh tawu aku yg langgar,trus dy tkejot,dy ckp aku baik gila.well,u all noe me :)
haha poyo gila..

pastuh balik antar mamat tuh,dok flat setanggi jew.then balik uam fyna kitrg pew ag,mkn bsar ah,pza tuh..ehhe !tp sbnrnyer aty da panas,dak uh madah cl bile na wat report,cm ta reti saba sial.mlm g enjoy gn mui.haha !ngek,cm tade ape jd en !ley haw haw lak !abes da cmnih en,ta kan na pasaan siak !

tp gh syok2 bley plak jd aishh tah laa.tp smlm mmg suwei la.my very damn bad day !suem ta kene,pegag hp aid jato,mase mekapkan fyna blusher mama abes tumpah,mase mnum kat sali cup jato tumpah.gila ah !haha.

then pg ne baru lek uma,abah da tawu aku accident tp ta ckp twok.bila tadi unty neok kereta twos !tataw na ckp pew.haha !aku pun tataw na cte pew,soh mui jew cte gn unty.aishh tah laa,balik nty standby abah bg ceramah,td balik pun abah call da kasik mukadimah ayat baik punyer,pedih2 ah siak dgr !haha !walaney !sabar laa..tunggu t aku upload pix kereta ksygn tuh yerr.yg pasti,hello kitty ksygn sy ta pape :)

ouh ouh and now sakit kaki yg amat bley tahan gak sbb smlm jatuh kat tangga bongok tuh !khir la ne,pakai tarik jew tgn aku,na lari punye pasal !bngong btol !haha

No comments:

Post a Comment