you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 November 2010

terkejut saya taw.

hey hey,kakak sy da balik jb,tp jap jew.kul12 mlm ne kene antar dy balik g hotel,sok dy ade flight.bukan cuti pun hmmm :(

oke,tadi afiq akmal dtg uma,melawat sy dan ahli kluarga sy skali jugak la..hehe..oke,dy tkejut abes neok kereta sy yg gila remok cm amok !haha.bodo nih mmg,mase afiq dtg mamat yg kene langgar gn aku pun dtg.haha kene petir siaa gn bapak wa !

bapak wa ckp dtg kul5,dorg ley smgt kul3 da ade kat uma wa..ape siaa !neok akak wa na mnis ah,bajek akk aku na pndg mamat2 cmtuh !mmbe2 dy da abes kerek !haa acam bgus !tade sy2 da,trus wa lu ayat aku !hehe.yeye lerr pulok lisa nih ! :D

yer r doe,bes mmbe dy lak yg lebeh ckp cm aku lak yg berlanggar gn dy !sial btol,aku sound tepek jew pan mak aku 'eh bukan wani yg langgar,dy yg berani mati g langgar kete wani,sape soh' haa bhgian mendapat !apadan !ehhe.afiq da bkerut sbb dy tataw yg sbnrnyer aku xcdnt kat uma fyna bukan uma lecturer aku.hehe !sowi yunk ;)

tp kan,sy kene standby utk di- markah dimerit kereta ta pun lesen sy akan digantung nahupun digunting yerr.haha !babi punye scrambler,aku tawu awto lenyekkan aje pkai pajero bapak fyna !GRRR haha.ckop bgs siak ajak dy dtg berunding kat uma aku,law org lain dpt pule kan !haishh,baru je lesen pegang da accident,mmcm btol la awk nih cik lisa.skag da cm trauma sket pegag stereng kereta kan..hehe

No comments:

Post a Comment