you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

13 March 2011

me miss you. dun ya noe? :(


we're havin tans of fight, argue and problems lately. till i felt like huh!! i should kill ya man! hehe. but now, mcm da oke sikit la kot. kenapa? tah, tetiba je. hehe dol, aku tahu kau rindu aku, aku pun! tp sabr er :)

kesian kan aku kat sini madah perasaan, sentap je. bukan dye sorg je. then bngang td g karok gn syaz. kahkahkah! da laa abah sume tadok, g holiday. aku kene tgl :( sbb sok kan ade kls, tanak la ponteng, sayanggggg! see, i made a sacrifice taw. tp ne ikhlas. wiiiwwiiiit ;)

okok, ne da bulan3, soon 4 kan? hiphiphoooreyhh! da ta lame da. yeppiieehh! sayang, once after awak balik cnie, buat khemah. na tdo dlm tuh! haha. alahaiiii mcm lame gak na tgu dy balik. penat bgado! dlm text na gado, dlm fb pun na gado, gerammm jek la!huh :P

okok, na tdo da, sok ade kelas. na bawak kete mama nowa, tp mlas na bawak kete gedabak2! kancil suda, tade la susah carik parking :)

No comments:

Post a Comment