you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

31 March 2011

a not good week for me!

demam la gado la tocher la mcm2 la. hish! stress! *nangis guling2! sometimes rasa like na give up je. i cant be like this any longer! sume org perlukan kebebasan dlm hidup dy. aku tanak jd cam myra, mmg tanak! as a student aku bley kawan gn sape aku na ok! no excuse, klu tanak aku kawan gn laki bg aku masuk kolej yg sume pmpn ah!!!!!! (nada serius)

haa kan, na meroyan ah nie. ok thats it. na bbel ag, ary selasa awto bley kan si yaya gn putri ne na bgado gn aku, sampai tendang kereta aku! MOTIF la kn? hey sabar lagi nih sabar, tataw na aku sabar cmner ag da. ok, chillex dlu lisa, sume kan na ko senyap je kan! ok, aku snyap je, takesah! aku kan P E N Y A B A R ! mmg senang org na pijak2 kan? yeahhhhh :)

aishhh bnyak ag nih na luahkan ketidak puasan aty tapi waktu agak mngekang aku utk menaip blog yer, jap g na tdo. kul 12.30 kg de kls ag. okok, da sentap2 gtuh kantoi ape sume, ary rabu kuar gn my classmate. tqa la yg ajak. ok aku layankan, dr dok uma sentap2 nges2 bgado pasaan bgai baik aku g tenangkan jiwa aty n rohani yg kian parah nih kan. haha ayat ta ley blah!

tp kan masa jln2 tuh pun same gak, sentap jua daku walau hasrat di hati sbnrnyer ingin meluangkan masa teman2 sekelas yg ta pernah pun kua hang out sesama. na kua g tutti frutti namun tiada yg berminat. see, kecewa sedikit tapi tape la. have fun with them too even sampai sakit2 kaki n muke jadik ketat sbb madah na snyum je amek gambar. hahaa!

balik dr kua gn dorg g mkn gn famli kat jusco permas. penat tp tape la, dalame ta dinner gn famli kan :( mase mkn tuh cte la kat abah sal dak kolej sume, nanges2 taw aku kat lavender tuh, mcm perempuan sewel pun ade da. haha tp wat to do ta mampu lagi membendung pasaan di aty! but sokay, imma tough person! weee! chayo chayo lisa! ^__^

nty i upload pic i hang out tuh er? tapi ta bnyak la, na neok banyak2 neok kat FB er?er :)

No comments:

Post a Comment