you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 April 2011

hey YOU! look at me even just for awhile, LISTEN!


kalau aku pakai choc mask apekah makna dan maksud serta tandanya?? haha. jengjengjeng ku tekanan ! duh duh duh aduh sakitnya jiwa ini lalla! haha nyanyi lak, masok air nih sbb terlalu parah memendam rasa. haha!

aduh ta sudah2 hdupku ditimpa nasib bertemu rakan yg belang2 warnanya (haha apasal ayat na said sgt??) ye r doe. makan aty doe aku skag! hmm ta perlu lah cte panjang mls na pk kan sgt cume na ckp kat sini klu kite ade good ffriends. mst good friends tuh jnis yg mcm always protect kite.

ok la klu dy bkn jnis yg protect kite but at least dy adlh sorg yg menjaga hati kite. ahh ape nih? bnyak na bbel tp cam tade mood. aku tasuke org da kutuk2 hujung2 tahu dy pun na camtuh gak same gn aku cam yal ta/ haishh aku frust kecewa sedih kesian sume ade tp aku diamkan aje sbb ape? sbb aku pk, pjalanan antara kami masih panjang.

haa ayat aku sume na novel but the fact is mmg btol la kn? klu awne bgado bmasam muka nty lain hari cmne lak? so the best way ialah diam je ta kire makan aty cmner skali pun yg paling pntg kite da tahu datt she was not ur best good damn friends. so just avoid jela dy from ur life :)

ok paling bnci dapat org hipokrit cakap je tasuke ujung2 pe yg ko suke thu dy pun na ade, brahhhhhhhh! menduga kesabaran aku yg tinggi nih haa taw. haha tinggi abes! ok la mls na bbel. gudnite (sakit aty ta abes ag)

No comments:

Post a Comment