you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 April 2011

kerana mulut badan binasa :)

berikan aku beberapa hari yang menenangkan, beberapa hari tanpa perlu merasai kerisauan, kesakitan hati, kepiluan, kepayahan! even just a days it was just enough! penat rasanya kalau hari2 perasaan jew :(

hari ni mcm rasa na g mkn tutti frutti. bley kn? sedihh, sedihh sbb tah la.. hurm smlm g uma unty ana, saja je then wat kan manicure untuk tetty. we're havin a girls talk, unty ana pun join gak. hmm everything yg dorg ckp ade gk wat aku kecewa. ptot la unty ana perasan asal kitrg sume da jarang lepak klu kua :(

tah laa, aku tataw nape org mst na cter bruk sal aku pdhal psal dy aku ta pnah na buruk2 kan. dgn sape dy na kawan dgn ape yg dy wat aku ta pnah kot na cte kat org lain. sbb aku tahu tuh hal dy so sukaty dy la kan. bile da citer2 cmni kite da tahu sape btol sape slh, nmpak sgt org tuh wat cter kan? org lain tade mslh tp dy na cte itu ini! tp tape laa, jd kn bnde ni cam pngajaran.

eee frust taw kadang, kite buat baik gn org org tanak pun appreciate :'( kite layan dy elok ta pernah pun nampak. ta kire la gn kawan or even org terdekat. mcm serik da na ade kawan. aku bnde2 cmni biala, mls na layan da. biakan aje wat2 tapaham kan snag hehe,

ape pun dlm bkawan kite kene pndai pilih kawan. jgn carik kawan yg na kawan gn kite masa snang je. kite perlu org yg akan salu ade gn kite tym ssh n snag, yg bly support kite, bley advice kite, yg bley kite rasa hebat even kite rase diri kite nih kerdil jew.

ok lisa, from now on try to live by ur ownself. try to believe u can live even u r alone ;) tape, kawan yg lain kan ade, cume jgn tlalu bharap sgt la org lain akan baik gn kite cam kite baik gn org tuh. huhu ;)

No comments:

Post a Comment