you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 May 2011

me pretend like wasnt care, but i am care!! :'(


tadi keluar after 2 days been grounded at home. haha waklu grounded! mls na kua! baru mood na kuar, cehh knon na neok movie jap g hampeh! tapi naseb sempat mkn choc indulgence n mnum apple celery taw, da laa gh ngidam! haha :D

okok taty belikan kitrg 2 movie tickets : pirates of caribbean uh. so beriye la kitrg g na neok jap g masuk tasampai 30min trus kluar! yeah, aku da tade mood na neok die pun cm penat na mati sgt da kn! :) aku pun mls r, org da cmtuh kite phm da lh dy mmg na alek.

b4 balik g uma unty ana, errr ade abg die laa, segan tp ahh langgar je r, geli je na sgan cm baru 1st time jumpe! haha tade laa saje je :P main main gn baby! ee baby da syg kat kite aw, geram je. mngu dpn na jge baby! yeeeeaaahhh ^__^

mase tgh main main gn baby n borak2 gn unty ana ttbe ade hp bunyi and dgn jelas terang n nyata skali ade nama dat girl. wuhyoooooo! laju sepantas kilat aku terus angkat!

G : hello?
M : ye, mui tade. na ape?
G : ouh yeke? unty er ne?
M : unty? nih lisa. asal hah? ade na pesan pape ke?
G : ouhh laa yeke? tape la tape laa, ok!
M : terus hang the phone call :)

then unty ana tanye sape cl, aku diam jelaa. pastuh unty ana tnye asal dy call ag? then i was like, haa tahu pun minah senget tuh yg call. hehe. im just remain silence and letak baby dlm cage wat2 baca catalog unty pdhal tgn da gigil nih. 5min later dia ajak balik. so im just like ok, jom la :)

mase dlm kereta aku mcm na jerit2 je nyanyi lagu jazmine sullivan tuh. haa paling best tibe2 de lagu awan nano, haha mmg aku bukak kuat2 na bg dy dngr :) balik je umah trs ajak syaz g rocky2! stress mak hayam oii! haha. k la dats it aku da nantok na tyto bye ;)


moving forward lisa sayang and never turn back again!! wish u best of luck with those wishing dust :')

No comments:

Post a Comment