you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 July 2011

1st day praktikal.

hari ni hari pertama aku praktikal juga hari pertama dlm hifup aku bekerja! haha 19tahun aku hidup ne mmg kali pertama aku keje, alhamdulilah semua ok. partner aku pun ok. mule2 boring sgt taw. haishhh, lame2 da de keje susun itu ini sume baru ok. ehem2!

lepastuh na hafal produk aku lemah btol la beb, bnci taw lagi na hafal harga. bayangkan ade lebih 50 brg n aku na kne hafal sume harga, gila kan? skit2 hafal laa bnyak2 sumpah ta hengat n blaja guna tembak2 yg lekat  harga tuh pehh da mcm org keje tesco doe. haha!!

tp best blaja sal ubat laki, hahaha pump besarkan zakar! haha cam sial laa! mcm2 la, seronok n penat lg td aku kene balik lambat. tp paling seronok bila aku dapat buat sale. haha. cume td aku ta buat facial je. :(

ok besok na kene g lagi, na tido awal, penat sgt. harini mkn skali je taw! ni mst berat tdo lg. kat kdai td timbang 45kg. sedeh dok?aku makin kecik :'(

No comments:

Post a Comment