you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 July 2011

V to the I to the P yaww!

thanx jimmy sbb menjadikan aku salah seorang ahli VIP korg, utk bday boy yg aku ta ingt tah sape da kn haha happy bufday ta sempat na wish sbb yelaa, tah laa. haha. btw aku  aku aku jmpe dy beb. suke!!

kat sugar pun same, thanx tetibe aku jd vip setengah jln. segan! badigol btol asal aku cmtuh? haha. da mls na ingat2 suka duka di kongsi bersama, best dapat bfast gn my sugar! till dawn lak uh, mcm harems. haha. ok mls na bebel bnyak2 nantok sgt da nih.

i try my very best to avoid from her but dy carik pasal lak tetibe haha klaka, tp biala. mls layan. bebudak ag pkrn dy kolot. org mind ata tbukak mmg cmtuh so im just smile cse i know that will make her feel more hates me. haha LOSER!

No comments:

Post a Comment