you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

22 July 2011

im happy but inside of me who know??!

hey hello, im just balik from kerja. lambat kan? penat sgt, barang banyak gila sampai. 3x kot! kedai tmpat aku praktikal tuh lak stokis, da kene kemas tok brg kedai die, nty cawangan2 dy pun kitrg gk kene kemas kan. adoii penat sgt :'(

paling sedih, bila baru na makan bos panggil soh kemas barang. da na nanges kn. sobsob :( maghrib pun ta sedar, then na g beli waffle, waffle lak abes. sentap, sedih da nih, trs beli pau. buat2 keje neok jam da 9.30. bos tasampai lg, bila plak aku na balik kn? sedih lg.

haisshhh awne manjang jelaa aku sedih. then pg tadi kak liza tgur mate aku lebam n bgkak sgt. aku snyum jela ckp ta ckop tdo. hermmm, ye kak kite mmg ta ckop tdo pun :'( sangaaaat! tape laa, mls na bebel panjang ag da. tahu ta, tadi pagi tgh siap2 na g keje bbik masuk bilik..

bibik bley masuk bg kad yg smlm aku buang dlm tongg sampah tuh. na baca tp aku buang balik dlm tong sampah bilik kau nih taw. cse aku tahu tade mkne aku baca kad tuh lepas ape yg die hina aku! org tade maruah cam aku ta baca pun tape, sbb aku da paham sgt. dari aku trs sakit aty lebih baek aku bhenti dr sumenyer :)

its just a test, org na blame aku? go on! they dun even know what ive been through all this time, yg dkat thu laa, phm laa n pecaye. yg jaoh2 n lgsg ta amek thu tuh? hmm biala, da mls. tuh laa lain kali dgr ckp org tue, akk aku dr awal2 da ckp tasuke tuh, degil gak na kawan da hujung2 pdn r gn muke! okbye!

No comments:

Post a Comment