you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

22 July 2011

puas?

people dun know what u've been through, they only now to critisized u! u knowor story better, so when someone tryin too let u down the best thing to do is just sit and remain silence. percayalah lepas ape yg ko da ckp kat aku mmg ko ta akan dpt carik aku lg pasnih.

mcm ni care ko layan pmpn? aku snyum ta maksud aku kuat, aku snyum sbb aku phm mmg ko cmtuh! klu maruah aku kat tapak kaki ko skalipun aku bersyukur sgt2 sebab slame ni aku blom pnah lg na nyusahkan ko! aku ta nyesal kawan gn ko, stahun ni ckop sakit sume ade. ko ade nampak?

tp tape, God know whats the best for me! maruah aku dibuat main kan? tape laa, org2 yg bermaruah mmg cmtuh. jadi tape laa, aku pun tanak da kawan2 gn org yg bermaruah ni. burukkan nama aku slagi boleh. sbb dy tanampak apsal aku cmni!

ckp mnyesal knon! ape yg dy mnges slme ni ckp mnyesal pun aku tataw! ckop la utk ape yg da jd awne, aku da ckop sabr sgt. im livin my new life with new spirit!

ni dugaan bila kite asyik pk aty org nty org ckp kite bdo. bile kite kite da pandai wat kptsn sndr sume org ta akan na support. but itsokay. obstacles in life kan? face it with smile jelaa. sok keje, harap2 tade lagi org na kacau lepas da maki aku selori, aminn! :)


No comments:

Post a Comment