you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 October 2011

its masking time! :)

selalu kn kite pakai mask bile kite stress, then kite buat facial kat muke org dgn penuh perasaan pasal kite mmg suke neok prempuan tuh dr ta cantik bertambah cantikk hehe so bile dpt kat muke sndr aku pun smgt jugak tp ta same dgn merasai kepuasan buat kat muka org lain. haha paham ta??? aku mngarut kn?? haha

penat keje lahh jadik gnie, stress lg aku gado gn si bunting sial tuh! sedih gila babas bile die buruk2kan aku yg baik hati nih gn bos aku! hey ko silap org. even aku mcm ta ngam gn bos aku tuh kitrg kamceng ah sial! sume ko cter dy cter kat aku aw, sedih skli. aku ta pnah sehh caras org, ko na duit sgt aku ta heran lahh. aku ta mati pun stakat komisen yg sen2 tuh :p






org gila! haha kbye!

No comments:

Post a Comment