you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 August 2009

i hate city square!! haha


doe! bangsat gile!afix ckp dye na kua, g cs.. so skag ne dye mmg da smp cs.. g tmn apit cari baju.. alaa! na ikot gak.. alaaaa2! bile heh na alek jb?? wndu laa.. alaa tp lau lek jb bkn jmp afix pun.. dye kate bln pose tayah jmp aw.. hehe.. pelik2 doe dye.. aku layankan jew la kan..

then smlm an,ee geram doe! ttbe an cte sal nana! ahaha.. dy ckp dlu nana panggil dye 'pipik' ceh.. knon2 name manje r tuh!hey pooraahhh!haha..kan smlm da kne nganjeng gn aku. bahaha.. abes aku pgil dye fyeh aku ta kecoh pun.. werkk ;pp

eh tittle ne mmg aku tlis khas utk cte sal afix jew aw. haha! wndu la kat afix si gewdik uh.. da bae ary ek ta jumpe dye??aa da seminggu tawu! aku da r ta bley lau ta jmp dye lame2 ne kan plak dye ckp sbln!pehh! lame bhaii.. mati kerinduan aku.. hahaha.. tp tape a, bgus la.. bln2 pose ne bgs ta b'2-2 an n dating2 ne.. alaaaa.. tp wndu cugak tawu! baby.... i miss youu :(

No comments:

Post a Comment