you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 January 2010

it is gettin better :)

dun hate me bcz i cooler than u ! :pp


oke,we're gettin better every each day,da kurang btekak ..hee.syukur utk itu..busan2 stll contact lg gn syaz..haha..bdo taw mcj gn dy,gram jew aku!grr..haha!okok..rasenyerr esok na kua..hee.kua dating !alaa bnci taw,salu na kua tataw na kai baju ape..haha!tapew la,hembos jew..err rasenyerr dy da gaji kot,tuh yg dy ajak kua!hooreeyhh !wakaka.jahat siaa..tadew la,actly na jmpe achai skali klu dy jdi g gn bf bawu dy tuh :)

ape pun,hari2 aku tetap suram !haa ayat sedeyh ne..haha..suram taw sbb mmbe2 sume keje aku dok uma cam bangang jew..busan tawu !abah n unty bukan na bg aku keje..siot laa!aku ne tekanan emosi aw dok uma..mhadap computer dr pg smlm ptg pto smbung sampai mlm..haahaa!err humm aku kan sedang menilai dri sndri taw..na tawu sama ade aku sombong atau tdak..dan aku rase aku ta laa smbong,sbb zera kate,azrin ckp aku ta smbong,sbb aku tgur dy !err pham ta kowg ??ta pham tapew,aku jew yg pham ctew sbnar..haha.. yg pasti aku ta sombong !

err tuh jew la..tataw na type pew ag..hope tomorrow gonna be a great date !hee..and and and klu buley na roses lg dr dye..hee..alamak !gedik!tp tp klu dpt gift yg lebey unexpected pun mst terharu..haha.tp aku ta harapkan pape pun dr dye..just he love me wit all of his heart pun da ckop taw :)
haha..jiwang karat tahap parah da aku nih -__-

No comments:

Post a Comment