you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

13 April 2010

aktiviti seharian sy dirumah utk hari ini !

awne mangon lambat,sbb td mlm tyto lambat kot..hee..pagi2 aty da pnas..bbik masuk bilik kmas bilik,vacuum la mop lantai la.ape sehh !aku gh membute dy memekak2 lak..then kul bape tah,amey masuk bilik,lepak lam bilik aku,dy ckp aircond blik aku sejuk gle ta mcm bilik dy !haha,pape tah bdk gemok ne taw..pto smbg tyto..kul 1.30 mngon neok mcj kat fon !yeay,ade twrn blaja dr masterskill,soh aku call dy !ha ?oke..twos ta layan mcj tuh.haha..


mgon je trus on9 fb..haha..then ade text,ouh my hubby sent !hee..call twos tuh,pto mndi,mkn kat bawah,mkn ke ??huwaa !sedeyhnyerr gn bbik baru yg sengal lgsg ta reti msak ne..aduii tekanan aku dok uma gn dy !ta sggup utk lg sbln..grr !err and na naik bilik nyanyi lagu rosa,tegar kuat2 sampai na tecabot anak tekak ne..haha !knape awne aku mcm sewel ?atau hari2 aku mmg cmne?tah la,tade jwpn..eh tataw la !hee


lps tuh on9..humm trase sedeyh la plak..ayoo lisa,asl ko snsitif sgt ??haha..chat wif my ex schoolmate, alolooo..so sad,masing2 da kat mane2 tah..aishh,tp yg sedeyh,even kitwg da ta 1 skola,da wat hal masing2 still ta lost contact,bgsnyerr dak2 kls aku kan ??imissyou all taw dak2 bb 08/09.. sedeyh er ?huwaaa :(


da lame aku ta jadik stalker..tp na stalker sape eh ??hehe..alaa tasuke la,busan ne taw..tataw na watper,na update blogielisa ne sbnrnyerr da mls,sbb tataw na cte ape da kan,tp tuh la..da busan sgt,so na tanak update jela,tayah bace pun tape taw :)


ouh and tomorrow na kua la..kua gn afiq akmal and macik khuzaimala sy..hee..maap,ta bley na kua ramai2..kne tgu turn er..na kua ramai2 skali nty ta nyempat na lyn sume..ne jmpe achai pun sbb ade hal..then lps tuh baru la ley jmpe fyna ke sape ke,eh tp da lame er ta jmpe pqa..wahh mnah ne da lame senyap kot..mane sehh ilang..ouh n i think soon na hang out gn etit !dy kan da na gaji,and she said na blanje i donut..hiphiphoooreeeyhh !i'll wait fer dat..hehe ;)


alaa busan ne taw,kinder bueno da abes da aku telan..and cadburry abah pun da abes aku mkn td..hehe..oke,rase mcm asyik mleweyh je skg sjak2 ne tataw la knape rase mcm bngog sy !ouh and i forgot sumthg,no diri sy ialah 3 (API) tataw knape,tp just ingtkan untk dri sndr jew..haha..ta masal ag kan ?ouh and knape bdak skola tuh sebuk2 ag er na text my bf ??waa agak ta serik2 yerr dc2,siku muke dy kg pdan muke..heyy bdak2 skola zmn skag ne laa kan,mmg taw !rude !ahha !


*keep listening to rossa song (tegar),dun noe why..mood sik swing lately,maybe bcse takot sgt na face the truth on this 8th of may :(

No comments:

Post a Comment