you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

16 June 2011

warma lebih sgt kan?


i never bother about ur life after all but bth of ???? i mean 3 of u?? warma lebih. jangan uji kesabaran aku. korang ber2 ni da naik lemak sgt kn?tipu sini sana, ingat aku nih ape? im not stupid!

penat laa, sume da besar tp cam bebudak, aku yg 19 nih kalau melayan korg ag laa same bebudak cam korg! da r sukati korg laa, na bg pinjam hp ke, na kawan balik ke ape, im not fuckin damn care! n both of u, pls dun act like u guys kat tmpt yg btol er?

this is not the first time pun korg pusing cerita gn aku yg knon bdk kecik ni, kemon kemon! skali da kantoi so jgn laa wat bnde yg sama ag, pls la tukar jln cerita korg yg semacam deperate sgt tuh ook? im tired with the drama! aku??? manga keadaan je kot! aku??? aku jelaa yg salah ape dy wat sume btol la kn? pulakkkk!

No comments:

Post a Comment